رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه آبان ۲۲ ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸ ق.ظ

یک بار هم که شده به شما بر بخورد!

رهپویان هدایت: پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک در دنیا بار دیگر فقط از دعا کردن برای برگشت آرامش به غزه سخن گفت! جناب پاپ فرانسیس! متنی است که سالها در کشور ما مورد استفاده یا سوءاستفاده قرار گرفته و آن را برای نفی برخی از امور معنوی و یا حتی مسائل اجتماعی بکار می برند. می گویند؛ دستانی که می بخشند از لبانی که دعا می کنند مقدس تر هستند.

اما گمان می کنم در جریان حمله وحشیانه اشغالگران فلسطین، این جمله را باید برای امثال افرادی که فقط دعا می کنند، برای حاکمان اسلامی در برخی از کشورهای عربی که فقط ظاهرا دعا کردن بلد هستند، برای حکام مسیحی و اعضاء واتیکانی که هیچ کاری قرار نیست انجام دهند و تمام آنانی که برای دفاع از مظلوم، برای صلح در دنیا، برای نابود شدن ظالمان خونریز هیچ قدمی بر نمی دارند، بکار برد.

جناب پاپ اگر قرار بود ما هم فقط دعا کنیم و دستی برای یاری در کار نباشد، هنوز در سوریه زنان به بردگی و اجاره برای امور جنسی می رفتند! هنوز کودکان برای بازی داعشی ها (که دست پروده همین صهیونیست ها بودند) به قتل می رسیدند! هنوز منازل، کوچه ها، محله و شهرها ویران می شدند!

در عراق همینطور، در یمن همینطور، در افغانستان همینطور، در جنوب لبنان و... اما ما هم دعا نمودیم و هم دست به دست هم دادیم تا شر تجاوزکار و ظالم کم شود، شما چه کردید؟!

شما جناب پاپ کوهی از تناقض در رفتارتان مشاهده می شود! یادمان نرفته است که قبل از حضور در عراق و هنگام عبور هواپیمای اختصاصی از آسمان فلسطین اشغالی، با رژیم صهیونیست تماس گرفتید و در آسمان کشوری اشغالی، برای پیروزی و عظمت اشغالگران دعا کردید! و برای اسرائیل غاصب آرزوی پیروزی و موفقیت نمودید! حال باز دست به دعا برداشته اید که شاید هزارن بمب که اکثر آنان بمب هایی بیش از هزار کیلو هستند! حواسشان به کودکان و زنان باشد!

اخیرا در سخنرانی خود گفته اید: من به این وضعیت جدی در فلسطین و اسرائیل فکر می کنم که در آن افراد زیادی جان خود را از دست داده اند. لطفا دست بردارید. به نام خداوند آتش بس کنید.

باید اول گفت شما جناب پاپ، دورویی را بس کنید لطفا!!! آری دستانی که کمک می کنند از لبانی که دعا می کنند مقدس ترند...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۲۲
انجمن رهپویان هدایت

مسیحیت تبشیری

مسیحیت کاتولیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی