رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه ارديبهشت ۳ ۱۳۹۳، ۰۵:۰۷ ب.ظ

قاب عکسی برای سعید عابدینی در کنار جاسوس آمریکایی


انجمن رهپویان هدایت:
امیر میرزایی حکمتی معروف به امیر حکمتی و سعید عابدینی چه وجه اشتراکی دارند که بعد از مظلوم نمایی روزنامه های آمریکایی در سایت تبشیری محبت نیوز نیز اخبار و عکسشان در کنار هم منتشر شود.

روزنامه واشنگتن پست به بهانه یکی از اعیاد مسیحیان پیام سعید عابدینی به مناسبت این عید را خطاب به همه مسیحیان منتشر می کند و سایت محبت نیوز هم به نقل از روزنامه آمریکایی به انتشار این خبر می پردازد.

وجه اشتراک دو رسانه (روزنامه آمریکایی و سایت تبشیری مسیحیان ایران) فرافکنی در پاراگرافی است که طی آن اعلام شود که رئیس‌جمهوری آمریکا نیز برای نخستین بار در یک سخنرانی عمومی در 17 بهمن ماه سال گذشته در مراسم سالیانه ایی که در نخستین پنج شنبه ماه فوریه برگزاری می شود از مقام‌های ایران خواست تا سعید عابدینی، کشیش ایرانی-آمریکایی زندانی در ایران را آزاد کنند.

از سوی دیگر رادیو صدای امریکا و روزنامه نیویورک تایمز، امیر میرزایی حکمتی معروف به امیر حکمتی که جاسوس کارکشته ای برای آمریکایی است، شهروند ایرانی آمریکایی ایرانی تبار خطاب کند که به اتهام جاسوسی برای ایالات متحده به ده سال حبس در ایران محکوم شده است.

این جاسوس حرفه ای که در نامه ای خطاب به محمد جواد ظریف خواهان آزادی خود شده است در نامه خود با رد همه اتهام های وارد شده، از آقای ظریف خواسته است تا با بررسی واقعیات پرونده اش نسبت به آزادی او اقدام کند.

اما آنچه واقعیت دارد و سایت تبشیری محبت نیوز هرگز به آن اشاره نخواهد کرد اینکه چه رابطه ای بین سفر امیر میرزایی حکمتی در تابستان ۱۳۹۰ به ایران و استخدام وی در نیروهای مسلح آمریکا وجود دارد.

حالا دیگر امیر میرزایی حکمتی به بی گناه بودن خود تاکید کند و یا با بیان وضعیت بیماری پدرش، ابراز احترام به مردم ایران و ابراز تأسف عمیق برای ایرانیانی که در آمریکا زندانی هستند، نمی تواند مظلوم نمایی کند و چهره واقعی خود را در پشت این کلمات پنهان کند.

لازم به ذکر است، دادگاه انقلاب اسلامی حکمتی را در ابتدا به اعدام محکوم کرد ولی این حکم در ماه مارس ۲۰۱۲ با رأی دیوانعالی کشور لغو شد و حدود چهار ماه پیش پرونده به دادگاه تجدید نظر ارسال شد که در آنجا حکمتی به ده سال زندان محکوم شد.

در پایان باید گفت چه حکمتی وجود دارد که عکس ها و اخبار مربوط به سعید عابدینی و امیر حکمتی هم شأن هم شوند و در قاب یک گزارش جای گیرند و اینکه در قاموس ایالات متحده و سردمداران جریان صهیونیزم مسیحی کدام یک از این اینها بهای بیشتری دارند و بیشترین تریبون سخنرانی مقامات بلندپایه آمریکا را به خود اختصاص خواهد داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی