مجازات های خشونت آمیز مسیحیت صهیونیستی
رهپویان هدایت: یکی از محورهای تبلیغاتی مهمی که جریان مسیحیت صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته، پرداختن به موضوع لغو مجازات اعدام است. جریان تبشیر با خط گیری مستقیم از جبهه معاندین و مخالفین انقلاب اسلامی، بدون ارائه هیچگونه سند و دلایل منطقی، طوطیوار در رسانههایشان از روسای جمهوری اسلامی درخواست میکنند که مجازات اعدام مجرمین تبهکار را هرچه سریعتر متوقف کنند.
در این مجال قصد داریم بر اساس آموزههایی که عناصر جریان به آن اشراف دارند موضوع مجازات اعدام را با ذکر چند نمونه از مصادیق آن موردبررسی قرار دهیم.
قاعدهای از آیین یهود در مسیحیت تبشیری رواج دارد که میگویند چشم در برابر چشم جان بهعوض جان اما باکمی بررسی مشاهده میشود حتی این قاعده در احکام مجازات آنان هم رعایت نشده است. کتاب عهد عتیق بخش 21 خروج عبارت 12 به بعد بهصراحت کشتن (اعدام) را مجازات افراد تبهکار دانسته است. اگر کسی انسانی را طوری بزند که منجر به مرگ وی گردد، او نیز باید کشته شود. اگر کسی بهعمد و قصد قبلی به کسی حمله کند و او را بکشد حتی اگر به قربانگاه من نیز پناه برده باشد باید از بست بیرون کشیده و کشته شود.
مجازات کشتن در آموزهای تبشیری فقط مختص کشتن انسانها نبوده بلکه جرائم سطح پایینتر مانند دزدی را هم با مجازات کشتن (اعدام) مطرح کرده است. در همان بخش عبارت 16 آمده است: هرکس انسانی را بدزدد و خواه او را به غلامی فروخته و خواه نفروخته باشد، باید کشته شود. آیا در این جرم از انسانی سلب حیات شده است که فرد سارق باید از ادامه زندگی محروم شود؟ در بخش 22 خروج عبارت 20 آمده است فرد بهصرف اینکه برای غیر خداوند، قربانی بدهد باید کشته شود.!!
یکی از مجازات اعدام در کتاب مقدس مختص جرم همجنسگرایی است. در بخش 20 لاویان آمده است اگر دو مرد با همدیگر نزدیکی کنند، عمل قبیحی انجام دهند، هردو باید کشته شوند و خونشان گردن خودشان است به عبارتی دیگر خونشان هدر است.
در باب تجاوز به عنف و زنا، هم زن و هم مرد هردو بایستی کشته شوند تا به گمان خودشان شرارت از سرزمین آنان پاک شود. اگر مردی همسر خود را با مرد دیگری در حال زنا دید بایستی هردوی آنها را بکشد.
امروز عناصر جریان مسیحیت صهیونیستی که تحت اجبار اینگونه احکام دستنوشته و غیر الهی هستند، تحت عنوان قوانین حقوق بشری و آزادیهای فردی، جمهوری اسلامی ایران به خاطر محاکمه عادلانه و مجازات منصفانهای که برای مجرمین خاطی در نظر میگیرد به نقض فاحش حقوق بشر متهم میکنند و همواره اشک تمساح آنان برای قاتلین و مجرمین تبهکار نمایان است.
از سالها قبل جریان تبشیر، از توجه به احکام و مجازات خشونتآمیز و غیرمنطقی کتاب مقدس منصرف شده و با توجیه و اباطیل گویی های مفصل، از اجرای آنها سرباز زده و بهراحتی نسخهای که پدران و روسای کلیسا برای آن پیچیدند، خودداری میکنند.
التماس تفکر