رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه تیر ۲۸ ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶ ق.ظ

مجلس انگلیس در برابر کلیسا

رهپویان هدایت: کشور انگلیس برخلاف آنچه در فضای رسانه مطرح می‌شود، تحت سلطه و نفوذ نمایندگان کلیسا قرار دارد. اسقف اعظم کلیسای لندن در تمامی جلسات پارلمانی انگلیس شرکت کرده و در مورد مسائل سیاسی می‌تواند اظهارنظر کند.

انگلیس که داعیه‌دار ساختار دموکراتیک و فئودالی است، نفوذ نمایندگان کلیسا در تصمیم‌گیری‌های قانونی مجلس، نمایندگان را به‌شدت عصبانی کرده است. برخی از نمایندگان مجلس انگلیس به‌صراحت اعلام کردند در کشوری که بر اساس قانون اساسی اداره می‌شود، چه نیازی به حضور و نفوذ نمایندگان کلیسا است.

نمایندگان مجلس انگلیس بارها به موقعیت انحصاری و غیرقابل نفوذ نمایندگان کلیسا به‌عنوان یک موقعیت ممتاز اعتراف کرده‌اند. تعداد  بالای نمایندگان کلیسا در مجلس انگلیس به نسبت تعداد نمایندگان هر دو مجلس از تناسب لازم برخوردار نیست.

نمایندگان کلیسا در پاسخ به اظهارات نمایندگان مجلس این‌گونه حضور خود را توجیه کردند، حضور نمایندگان کلیسا جنبه معنوی به تصمیمات و ساختار قانونی مجلس می‌بخشد و باعث بهبود وضعیت اعتقادی بدنه حاکمیتی کشور خواهد شد.

برخی از نمایندگان مجلس عوام انگلیس خواستار اصلاح ساختاری قوه مقننه شده و درصدد هستند به هر طریق ممکن در گام اول تعداد نمایندگان کلیسا در پارلمان را کاهش دهند. یکی از نمایندگان پارلمان در باب ناکارآمدی  حضور نمایندگان کلیسا اظهار داشت: استمرار حضور کشیشان کلیسا در مجلس، آینده به یک تهدید جدی برای آیین مسیحیت و  کلیسا در این کشور تبدیل خواهد شد.

 عده‌ای از نمایندگان پارلمان انگلیس از هیئت‌رئیسه و مسئولان نظارتی، عدم حضور و حذف قدرت تصمیم‌گیری نمایندگان کلیسا را در همه عرصه‌های مجلس پارلمانی درخواست کرده‌اند.

در کشور انگلیس که به‌دروغ در فضای رسانه به‌عنوان یک کشور کاملاً دموکراتیک و قانونمند اداره می‌شود، تحت سلطه و نظارت مستقیم روسای کلیسا قرار دارد. هرچقدر وضعیت ناکارآمدی کلیسای انگلستان برای مسیحیان هویدا می‌شود، تبعا تأثیرات سوء و زیان‌بار حضور آنان در ساختار قوه مقننه انگلیس هم برای دولتمردان انگلیسی آشکار می‌شود.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۸
انجمن رهپویان هدایت

نقد مسیحیت تبشیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی