رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه شهریور ۲۳ ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ب.ظ

منتظران مسیح؛ فرقه ای ساختگی با اندیشه صهیونیستی

به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت: سایت بی بی سی فارسی آورده است: زنان قربانی‌ با شستشوی مغزی به این باور می‌رسیدند که داشتن رابطه جنسی با افراد غیر یهودی، قوم یهود را حفظ می‌کند و باعث رستگاری می‌شود.

بنا به کتاب مقدس مسیحیان، قوم یهود قوم برتر و برگزیده خداست و از این رو تمامی زمین به این قوم اختصاص دارد.

به اعتقاد مسیحیان، این قوم به هر قیمتی باید حفظ بشود چرا که جمع آوری آنها در یک مکان و تشکیل دولت مستقل یهودی، از پیشگویی های کتاب مقدس است که باید جامه عمل پوشانده شود.

مسیحیان صهیونیست که یکی از مراحل بازگشت مجدد عیسی، را تشکیل دولت مستقل یهودی می دانند، در سال 1948، اقدام به غصب سرزمین فلسطین و استقرار رژیم جعلی صهیونیستی در این نقطه راهبردی کردند.

در فرقه مسیحیت، هدف وسیله را توجیه می کند و از این رو اشاعه فساد و فحشا برای فراهم کردن بازگشت مسیح امر غیر قابل باوری و دور از ذهنی نیست.

یهودیان و مسیحیان که اختلافات دیرینه و عمیقی با یکدیگر دارند، در طول تاریخ با تهمت ها و عناوین تندی همدیگر را خطاب کرده اند و حتی برخی بر این باورند که تشکیل فرقه پروتستان در مسیحیت، نشات گرفته از نفوذ اعتقادات یهود در مسیحیت می دانند.

اندیشه موعود در مسیحیت به سه گونه است: یکی همان اندیشه موعود یهودی است و دیگری اعتقاد به رجعت عیسی.و سومی موعود شخص دیگری است که خود عیسی مسیح(ع) وعده آمدنش را می دهد.
اعتقاد بیشتر دانشمندان یهود این است که ظهور مسیح و فعالیت او برای بهبود وضع جهان و تامین خواسته ها و نیازهای مردمان بخشی از نقشه های خداوند در آغاز آفرینش بوده است ولزوم نجات بخشی پیش از آفرینش کائنات به ذهن خداوند خطور کرده است. 
در جای جای کتب مقدس، درباره حضرت عیسی و رجعت آن حضرت در آخرالزمان، با دستکاری و تحریف جملاتی آمده است.
در طول تاریخ، مسیحیان (مسیح هاى) دروغگو در میان بنى اسرائیل ظاهر گشتند که مشهورترین و معروفترین آنها «برکوکبه» است که در اوایل قرن دوم مى زیست.

 بنا به اقرار مولفان مسیحی، تنها طى دو قرن 18 و 19 در انگلیس، بالغ بر شش تن، به نام «مسیح موعود» ظهور کرده اند، و اغتشاش هایى را هم دامن زده اند، و پاره اى از آنان نیز به کیفر رسیده اند.

به اعتقاد شیعه، حضرت عیسى‏(ع)، پس از ظهور حضرت مهدى(عج) و پیش از قیامت، از آسمان فرود مى‏آید و پشت سر حضرت مهدى نماز مى‏گزارد و به حضرتش اقتدا مى‏نماید.

در مورد اینکه حضرت عیسى‏(ع)،  در نماز به حضرت مهدى(عج) اقتدا مى‏کند؛ 29 حدیث وجود دارد.
نصارا به جهت اقتداى حضرت عیسى‏(ع)، به حضرت صاحب الامر؛ به آن حضرت ایمان مى‏آورند و یهود نیز به آن حضرت مى‏گروند.

حضرت حجت(عج)، الواح تورات را که در آنها علامات و نشانه‏هاى امامت و رهبرى موجود است؛ از فلسطین یا غارى در انطاکیه بیرون مى‏آورد، و پیروان سایر ادیان نیز به سبب معجزاتى که از آن حضرت مى‏بینند، به حضرتش ایمان مى‏آورند. 
آن بزرگوار مدت چهل سال زندگى مى‏کند و آنگاه جان مى‏سپارد و مسلمانان وجود مقدس او را به خاک مى‏سپارند. 

 روایاتى از اهل بیت‏علیهم السلام آمده است که حضرت مهدى(عج) مراسم دفن حضرت عیسى‏(ع)، را به طور آشکار و در برابر دیدگان مردم برگزار مى‏کند تا دیگر مسیحیان حرفهاى گذشته را به زبان نیاورند.

امام، پیکر او را با پارچه‏اى که دستباف مادرش حضرت مریم‏علیها السلام است؛ کفن نموده و در کنار قبر مادر در قدس  به خاک مى‏سپارد. 
تفسیر 50 آیه قرآن و دهها حدیث از پیامبر اعظم(ص)، و صدها روایت نقل شده از اهل بیت(علیهم السلام)؛ همه با ظهور آن حضرت صورت تمام به خود مى‏گیرد. بیش از 657 حدیث درباره مهدى موعود به تواتر نقل شده است. 
گفتنی است، دستگاه های جاسوسی غربی، که اعتقاد به ظهور حضرت حجت(عج) در بین شیعیان، لرزه را بر اندام پوسیده خود احساس کرده اند، با ایجاد فرقه های انحرافی سعی در تضعیف این اعتقاد مترقی دارند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

خیلی خوب و عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی