رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه ارديبهشت ۱۶ ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲ ق.ظ

قهرمان سازی پوشالی حقوق بشر مسیحیت صهیونیستی

امروز حقوق بشری که جریان مسیحیت صهیونیستی از آن صحبت می‌کند یک‌بار هم در مورد کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در فلسطین و بالأخص غزه هیچ واکنشی نداشته، و گویا اصلاً اتفاقی صورت نگرفته است.

اما برعکس، فعالان حقوق بشر مسیحیت صهیونیستی، بر اساس ادعاهای دروغین رسانه‌های معاند، فردی که علاوه بر ارتکاب جرائم مختلف، به قتل و کشتار جوانان ایرانی محکوم‌شده است، به‌عنوان یک اسطوره و قهرمان از آن یادمی کند.

 حقوق بشر مورداستفاده فعالان تبشیری بایستی هرگونه رسیدگی کیفری و قضایی مربوط به‌طور مطلق و بدون ارائه دلیل و مدرک غیرقانونی اعلام کند. با ارسال گزارش دروغین آن به سازمان‌های حقوق بشری همسو، اقدامات مجرمانه فرد خاطی در فضای رسانه کتمان شده و صرف دستگیری مجرم، برای خبرسازی دروغین در فضای رسانه معاند کفایت می‌کند.

 

سازمان‌های حقوق بشری بر اساس گزارش‌های ساختگی و دروغین عناصر صهیونیستی، به بولتن نویسی های مطول و مصور پرداخته و با آمار سازی های کاذب و جعلی، وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران را بحرانی مطرح می‌کنند.

عناصر حقوق بشری جریان مسیحیت صهیونیستی با اندک سواد حقوقی، مبانی حقوق بشری را به موضوعات غیرواقعی اطلاق داده و بر اساس آن به نتایج توهم آمیزی دست پیدا می‌کنند که هیچ سنخیتی با آنچه درمانی اساسی حقوق بین‌الملل آمده سازگاری ندارد.

حقوق بشر برای جریان مسیحیت صهیونیستی یک ابزار مهم رسانه‌ای است که بتواند جلادان و جنایتکاران را به یک ابرقهرمان تبدیل کند و به مخاطبین خود القاء کند گویا هیچ جرمی مرتکب نشده و به‌صورت کاملاً خودسرانه محاکمه و مجازات شده‌اند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۲/۱۶
انجمن رهپویان هدایت

حقوق بشر

فلسطین

مسیحیت صهیونیستی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی