رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه بهمن ۱ ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ق.ظ

معرفی کتاب/ پژوهشی در آیین مسیحیت

کتاب "پژوهشی در آیین مسیحیت" توسط کامل خیرخواه در 372 صفحه نوشته شده و مرکز مطالعات و تحقیقات ادیان و مذاهب، آن را منتشر کرده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، مسیحیت یکی از ادیان آسمانی، ترویج‌دهنده توحید و یکتاپرستی بود، اما به‌تدریج توسط هواپرستان تحریف و تعالیم آن به انحراف کشیده شد.

با بعثت پیامبر اعظم(ص)، کامل‌ترین دستور‌های خداوند در قالب دین اسلام به جهانیان ارائه شد؛ اما متأسفانه مورد تردید و انکار عده‌ای از مشکرین و معاندینِ لجوج قرار گرفت و این روند همچنان نیز ادامه دارد.

با وجود آنکه در قرون گذشته، مسیحیت تا سر حد یک فرقه پایین آورده شده و در خدمت سیاست، استعمار و استثمار قرار گرفته، اما شناخت چگونگی تحریف این دین توحیدی و سوءاستفاده استعمارگران از آن بسیار مفید خواهد بود.

کتاب "پژوهشی در آیین مسیحیت" با رویکرد پیش‌گفته با تکیه بر منابع معتبر نوشته شده و نویسنده تلاش کرده تا تصویری دقیق و مبتنی بر واقعیت از دین حضرت مسیح(ع) ارائه کند.

"کامل خیرخواه" کتاب مورد معرفی را در دو بخش با عناوین "آیین تحریف و آیین استعمار" گردآوری کرده و پیش‌گفتار مؤلف نیز آغازکننده کتاب است.

نویسنده با ارائه کتاب "پژوهشی در آیین مسیحیت" کوشیده به سؤال‌های مختلفی همچون: سرگذشت انجیل‌ها، نویسندگان اناجیل، چگونگی ورود تثلیث به کلیسا، همکاری کلیسا با استعمارگران و انگیزه‌های کلیسا در جنگ‌های صلیبی پاسخی محققانه دهد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: "همکاری و توجیه کلیسا در برابر حتی رفتارهای وحشیانه سرمایه‌داران ستمگر هر انسان خردمند و دارای عواطف بشری را شدیدا شرمنده می‌سازد. «کری ولف» نویسنده نامدار و پژوهشگر نقاد اروپایی می‌نویسد، تبلیغات انجیلی چندان به صرفه و صلاح سرمایه‌داران است که ایشان به مبلغان متخصص در روبه‌راه کردن طرز تفکر توده‌ها حقوق گزافی می‌پردازند."

"ولتر" دانشمند و شخصیت معروف فرانسوی درباره حقانیت دین اسلام مطالب جالب توجهی گفته که در این کتاب به آن اشاره شده است. او گفته: "دین [حضرت]محمد(ص) دینی است معقول و جدی... و دوستدار بشریت. معقول است، زیرا هرگز به جنون شرک گرفتار نگشت و برای خدا هم‌دست و همانند نساخت و اصول خود را بر پایه اسراری متناقض و دور از عقل استوار نکرد. جدی است، زیرا قمار و شراب و وسائل لهو و لعب را حرام دانست و به‌جای آن‌ها پنج نوبت نماز در روز تعیین نمود. دوستدار بشریت است، زیرا زکات و کمک به هم‌نوع را از سفر به حج واجب‌تر شمرد. این‌ها همه نشانه حقیقت اسلام، فضیلت هم‌زیستی را نیز بر آن‌ها بیفزایید."

گفتنی است برای تألیف کتاب پژوهشی در آیین مسیحیت از یک‌صد و یک منبع استفاده شده که از جمله آن‌ها می‌توان از نقش کلیسا در ممالک اسلامی، قیصر و مسیح، سرگذشت دین‌های بزرگ، تاریخ تفتیش عقاید و جنگ‌های صلیبی نام برد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی