رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آذر ۱۶ ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ب.ظ

فرقه ها در پی ایجاد بی ثباتی سیاسی

رهپویان هدایت: فرقه گرایی و خشونت دو جزو جدا نشدنی از یکدیگر هستند که در دنیای امروز نتایج آن به وضوح دیده می‌شود. این در حالی است که اکثر این فرقه ها با شعار دوری از خشونت کار می‌کنند اما در عمل چیز دیگری را به اعضا آموزش می‌دهند.

به دیگر سخن فرقه تبدیل به یک تهدید نرم افزاری شده که در مواقع لزوم بنیانگذاران و حامیان از آن برای رسیدن به اغراض خود بهره می‌گیرند. این رویکرد به ویژه در حوزه سیاست بارها و بارها به اثبات رسیده و در اغتشاشات و آشوب هایی که با رویکرد سیاسی در کشورهای هدف به ویژه جهان اسلام بر پا می‌شود همیشه پای فرقه ها نیز در میان است.

فرقه ها در هنگام آشوب و بلوا از اعضای خود می‌خواهند که به میدان آمده و در راستای اهداف فرقه‌ای، آموزش‌های دیده شده را  در میدان عمل پیاده سازی کنند و بی ثباتی سیاسی به بار آورند.

در جریان اغتشاشات اخیر نیز این حقیقت به اثبات رسید و فرقه های مختلف در کنار یکدیگر قرار گرفته و ضمن آموزش به اعضا برای چگونگی حضور در اغتشاشات آنها را به انجام رفتارهای خشونت آمیز تشویق می‌کردند.

نگاهی به کانال ها و صفحات مجازی فرقه‌ای نشان می‌دهد روزهای آشوب و اغتشاش، فرقه ها و جریان های انحرافی مختلف ضمن انتشار تصاویر و فیلم های آشوبگران با خبرسازی و وارونه کردن حقایق، خلق بی ثباتی سیاسی را در دستور کار داشتند.

هر چند به هدف خود دست پیدا نکردند اما هنوز هم بر پایه همین غرض در حال حرکت بوده و می‌کوشند آتش اغتشاشات را شعله ور نگه دارند و اوضاع داخلی را بر هم بزنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی