رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه آبان ۷ ۱۳۹۹، ۰۲:۱۰ ب.ظ

مسیحیت تبشیری فرزندان یهودیان نفرین شده هستند.

 

رهپویان هدایت: در انجیل یوحنا عیسی مسیح (ع) خطاب به یهودیان می فرماید: اگر خدواند پدر شماست باید به من عشق بورزید، چرا که من از جانب خدا نزد شما آمده ام. او مرا مبعوث کرده و من خود سرانه نیامده ام.  چرا سخنان مرا درک نمی کنید؟ دلیلش  این است که نمی خواهید به من گوش بدهید.

شما از تبار شیطان هستید و از امیال پدرتان شیطان تبعیت می کنید.  او از همان ابتدا جنایت پیشه بود وتاب تسلیم در برابر حقیقت را نداشت. چرا که ذره ای حقیقت در وجود او پیدا نمی شود. وقتی که او لب به دروغ می گشاید از ذات خود سخن می گوید.  چرا که او دروغگو است و پدر همه دروغگوهاست.  چون به من به شما حقیقت و راستی عرضه می دارم، نمی توانید باور کنید. کدامیک از شما می تواند حتی یک گناه به من نسبت بدهد؟ پس حال که حقیقت را از من می شنوید، چرا به من ایمان نمی آورید؟  اویی که از خداست، کلام او را با خوشحالی می شنود و چون شما گوش نمی دهید، ثابت می کنید که از فرزندان خدا نیستید.

 براساس آنچه در کتاب مقدس آمده است، عیسی مسیح یهودیان را  به اطاعت وفرمانبرداری از خویش دعوت می کند.  او یهودیان را فرزند شیطان معرفی می کند و باطن وسیرت آنان را عاری از حقیقت و راستی معرفی می کند. جریان مسیحیت تبشیری خودرا مطیع محض عیسی مسیح می داند و او را به عنوان  یگانه فرزند و فرستاده خداوند معرفی می کند. اما در باور ها و آموزه های شان، به راحتی از فرامین شیطانی یهودیان اطاعت می کنند.

یهودیانی که عیسی مسیح  پدران شان را از تبار شیطان معرفی می کند، توانسته اند بسیار از باورهای انحرافی و جعلی خود را از طریق مسیحیت تبشیری در بدنه مسیحیت وارد کنند.

به عنوان نمونه، مسیحیان تبشیری، به برتری نژادی یهودیان  اعتقاد راسخ دارند و بر این باور هستند که  این تقدیر غیر یهودیان است تا به یهودیان و ماهیت سیاسی شان در سرزمین های اشغالی سر تعظیم فرود آورند و منزلتی خداگونه برای آنان قائل شوند.

امروز یک کشیش یا شبان را نمی توان در جریان تبشیر پیدا کرد که ماهیت شیطانی یهودیان در کتاب مقدس را  بر اساس آنچه که عیسی مسیح بیان نموده، نداند. در بخش دیگری از کتاب مقدس به نام مکاشفه آمده است  کنیسه شیطانی یهودیان،تعدادی از مسیحیان را به اسارت خواهد گرفت و بسیاری از باقی مانده های  آنان را خواهد کشت.

آیا این پیش بینی عیسی مسیح تاکنون محقق نشده است؟ چرا مسیحیان تبشیری براساس ارج و قربی که برای کتاب مقدس قائل هستند، به دستورات و هشدارهای یگانه فرزند خداوندشان توجه نمی کنند.

در هرصورت، عیسی مسیح  در انجیل متی یهودیان را اینگونه نفرین کرده است: ای مارهای خوش خط وخال ، چگونه می توانید از مجازات جهنم بگریزید؟ خون مردمانی که شهید شده اند به گردن شما خواهد بود. حالا خانه شما برای شما ویران می ماند.

بنابراین می توان گفت، مسیحیت صهیونیستی در واقع همان یهودیانی هستند که از ابتدای رسالت عیسی مسیح را قبول نکردند و با توطئه ها و نقشه های شیطانی شان، مسیحیان جهان را اینگونه تحت سلطه ظالمانه خود قرار داده اند.

نظرات (۱)

۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۴:۳۱ مهران بیان
تاریخ رو کمی فراموش کنیم و به شرایط زندگی در عصر حاضر بپردازیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی