رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

مسیحیان صهیونیزم یا همان انجلیست ها که امروزه مقر اصلی آن ها آمریکا می باشد همواره سعی کرده اند تا با استفاده از خرافات و پیشگویی های ساختگی جریان سیاسی را که وابستگی بیشتری به آن ها دارند را تقویت نمایند.

در واقع اونجلیست ها همان مهره های سیاسی وابسته به صهیونزم می باشند که با کتمان وجهه سیاسی  خود و همچنین تحریف آموزه های مسیحیت در صدد پیشبرد خواسته های رژیم غاصب صهیونیستی می باشند.

نمونه بارز این مشی را می توان در حمایت پت رابرتسون، عنصر شاخص جریان اونجلیزم آمریکایی مشاهده کرد که ضمن حمایت از ترامپ، پیش از انتخابات اخیر آمریکا اعلام کرده بود نتایج رای گیری هرچه که باشد برنده انتخابات آمریکا ترامپ خواهد بود!!!

پت رابرتسون در گذشته نیز از این پیشگویی ها داشته به طوری که در سال ۱۹۷۶ خبر از نابودی دنیا در سال ۱۹۸۲ داده بود. همچنین وی در کتاب خود به نام «هزاره جدید» اعلام کرد که در روز ۲۹ آوریل ۲۰۰۷ جهان نابود خواهد شد.

جالب است که تقریبا تمام مبلغان مسیحیت تبشیری از این ویژگی رابرتسون برخوردار هستند و علی رغم اینکه پیشگویی ها یا دعاهای شفای شان معکوس عمل می کند باز دست از شیادی و گزافه گویی بر نمی دارند.

با این وصف می توان دریافت کشورهایی مانند آمریکا و در مجموع جوامع اونجلیست علی رغم پیشرفت در علوم تجربی و مکانیکی تا چه میزان دچار باورهای خرافی و موهوم هستند چراکه افراد فریبکاری چون رابرتسون، مبلغی موفق در بین آنان است.

در واقع مبلغان مسیحیت تبشیری با ارائه پیشگویی هایی خرافی و کاملا کذب سعی در مطرح کردن خود را دارند و می کوشند تا با این حربه پیش فرض هایی را به افراد القا کنند که این پیش فرض ها متضمن حفظ منافع رژیم غاصب صهیونیستی می باشد.

البته باید توجه داشت  رویکردی که رابرتسون در خصوص ترامپ اتخاذ کرده به این معنا نیست که رقیب او بایدن فاقد حمایت لابی های صهیونیستی می باشد چراکه به هیچ عنوان امکان ندارد در ساختار سیاسی آمریکا کسی به مرتبه کاندیداتوری ریاست جمهوری این کشور برسد و فاقد روحیه صهیونیستی باشد.

بسیاری از طیف های اونجلیزم در آمریکا اعلام کرده اند که تفاوتی بین ترامپ و بایدن نمی بینند و هر دو نفر آن ها پشت و روی یک سکه می باشند. در این بین مهره های رسانه ای فارسی زبان مسیحیت تبشیری گوی سبقت را از هم مسلکان آمریکایی خود نیز ربوده اند و برای پیروزی ترامپ دست به دعا برداشته اند چراکه در پندار باطل خود ترامپ را دشمن تر نسبت به ایران می دانند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی