رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه آذر ۱۲ ۱۳۹۹، ۰۲:۰۰ ب.ظ

رسانه های معاند و بیگانه دراویش فرقه نعمت الهیه

رهپویان هدایت: همانطور که در مکتوبات به جا مانده از اقطاب و مشایخ فرقه نعمت الهیه به کثرت آمده است، دراویش از هرگونه مداخله سیاسی ممنوع بوده و نبایستی در اخبار و احوالات سیاسی غرق شوند. این توصیه موکد را مشایخ و مأذونین امروز فرقه نعمت الهیه، همچنان به دراویش بیچاره تأکید می کنند.

اما بانگاهی به تحرکات دراویش فرقه نعمت الهیه، بر همگان محرز شده است که این توصیه نخ نما شده اقطاب و مشایخ فرقه دروغ آشکاری بیش نیست. امروز دراویش نه تنها مسائل و جریانات سیاسی را به دقت دنبال می کنند بلکه به نمایندگی از فرقه نعمت الهیه به صورت علنی در جریانات سیاسی روز مداخله می کنند.

جریان دراویش فرقه نعمت الهیه علاوه بر اینکه در صفحات مختلف فضای مجازی فعالیت های سیاسی می کنند، همسو با رسانه های بیگانه و معاند خارج از کشور، اهداف و برنامه های فرقه ای خود را در دنیای سیاست پیاده می کنند.

 عناصر افراطی فرقه نعمت الهیه در خارج از کشوربا همکاری و مشارکت رسانه های معاند، در کنار تولید اخبار دروغ و انتشار شایعات بی اساس، اختلافات درون فرقه ای خود را به صورت گسترده، به سمع و نظر مخاطبین خود رسانده و دائما آن را گسترش می دهند.

یکی از اهداف امروز رسانه های فرقه نعمت الهیه این است که ابتدا از نور علی تابنده، یک چهره تاریخی و بین المللی بسازند و در نهایت، مرگ طبیعی او در سن 96 سالگی را، غیر طبیعی و غیر منتظره جلوه دهند تا بتوانند دراویش رادر مقابل به نظام جمهوری اسلامی قرار بدهند.

رسانه های دراویش، هم راستا با معاندین و مخالفین، بستری فراهم کرده است تا امثال وهابیان و بهائیان بتوانند آزادانه در این رسانه یاوه گویی های خود را بیان کنند و به تعبیر دیگر می توان گفت تریبونی شده اند برای ترویج افکار و باور های انحرافی آنان در میان مخاطبین فارسی زبان.

بنابر اظهارات عناصر فرقه، این رسانه ها هیچ گونه بودجه و درآمد مستقل مالی نداشته و تمامی مخارج اساسی و هزینه اداره این رسانه ها، از جیب فقرای بیچاره تامین می شود. یکی از افتخارات رسانه های جریان دراویش این است که با عناصر بیگانه خارج از کشور، پیوند دوستی و اتحاد داشته و به صورت شبانه روزی به فعالیت های خصمانه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مشغول هستند.

 امروز رسالت اصلی رسانه های دراویش فرقه نعمت الهیه این است که در کنار هجمه های دشمنان قسم خورده ملت ایران در فضای رسانه اعم از مجازی و ماهواره، بتوانند سهم قابل توجهی را به خودشان اختصاص بدهند و کارنامه ای از عملکرد خصمانه خود علیه نظام جمهوری اسلامی، درست کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۲
انجمن رهپویان هدایت

نقد تصوف

نقد دراویش

نورعلی تابنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی