رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه دی ۲۴ ۱۳۹۹، ۰۱:۵۳ ب.ظ

ترامپ فرزند ناخلف اوانجلیست‌های آمریکایی

 

رهپویان هدایت: امروز برای اولین بار در تاریخ سیصد ساله آمریکا، شاهد رفتارهای خودسرانه و کودکانه ترامپ هستیم که به‌خوبی توانست مسیحیان اوانجلیستی را مفتضح کند و ثمره زحمات آنان را این‌گونه پاسخ می‌دهد.

 اوانجلیست های سفیدپوست، در همان روزهای ابتدایی، با آمدن ترامپ، نوید صلح و آرامش جهانی را با صدای بلند فریاد می‌زدند اما بعد از چهار سال، امروز آرامش و امنیت برای آنان یک آرزوی دست‌نیافتنی شده است.

در دوره ریاست جمهوری ترامپ، کشیشان برجسته انجیلی مدعی بودند که او فرزند عیسی مسیح است و با اذن و اراده خداوند، برای نجات آمریکا و خدمت به بشریت آمده است. تمامی سیاست‌ها و برنامه‌های او برگرفته از کتاب مقدس است. مردم آمریکا امروز، با آشوب‌آفرینی‌های ترامپ، حقیقت اظهارات کشیشان انجیلی را به‌خوبی درک کردند.

کشیشان برجسته انجیلی، با هیچ ترفند و شگردی نمی‌توانند خشونت‌های ترامپ را کنترل کنند. به‌عنوان نمونه، فرانکلین گراهام، برای کاهش عصبانیت ترامپ به خاطر شکست در انتخابات، از اقدامات و فعالیت‌های او تشکر می‌کند در جای دیگر برای کنترل آشوبگری طرفداران ترامپ، از او عاجزانه تقاضا می‌کند در مراسم تحلیف شرکت کند.

به نقل از سایت کریستین تودی، امروز مسیحیان اوانجلیستی، برای مقابله با انزجار و تنفر افکار عمومی آمریکا نسبت به آموزه‌ها و باورهای مسیحیت انجیلی، به‌طور مرتب در رسانه‌های خود علیه ترامپ صحبت می‌کنند و هیچ‌گونه حمایتی از رفتارهای کودکانه وی نمی‌کنند. امروز این فرزند سفیدپوست اوانجلیست های آمریکایی، با کمک اراذل‌واوباش، امنیت و آسایش آمریکا را در معرض تهدید جدی قرار داده است.

کشیشان اوانجلیستی که به‌تازگی از کاخ سفید خارج شدند، برای حفظ اعتبار و جایگاهشان در میان عموم جامعه آمریکا، حضور وحشیانه حامیان ترامپ به ساختمان کنگره را محکوم کردند و تنها تعداد انگشت‌شماری از آنان اقدام ترامپ را تائید کردند و گفتند این جمعیت نه‌تنها پرچم‌های ترامپ را به اهتزاز درآوردند، بلکه پرچم عظیم عیسی را بر فراز ساختمان کاپیتولاسیون به اهتزاز درآوردند.

 بنابراین، خسران و نابودی فعالیت‌های مسیحیان اوانجلیستی در آمریکا به‌خوبی مشاهده می‌شود. امروز بسیاری از اندیشمندان اوانجلیستی آمریکا اعتراف کردند میراث مسیحیت انجیلی را که در دوره ریاست جمهوری شخص ترامپ با هزاران زحمت حفظ‌شده بود، امروز با دستان خودش، آن را از بین برد و مسیحیان اوانجلیستی، با تلاش مضاعف بیشتری باید دوباره آن را از نو بسازند که تجربه دوباره موفقیت‌های گذشته را بسیار ضعیف ارزیابی می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی