رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه بهمن ۲۰ ۱۳۹۹، ۰۲:۰۲ ب.ظ

به چه دلیل مسیحیت تبشیری از صلح دم می‌زند؟!

رهپویان هدایت: نقد تفکر مسیحیان تبشیری کار چندان سختی به نظر نمی‌آید اما متأسفانه به دلیل فراگیری رسانه‌های صهیونیست و عدم پاسخگویی مسیحیان تبشیری معمولاً سخنان بی‌جواب می‌ماند.

یکی از مواردی که همواره از جانب منتقدین مطرح‌شده و هیچ‌گاه توسط مسیحیان پاسخی داده مناسبی به آن داده نشده است، موضوع انسان‌دوستی و نفی خشونت است.

 آنان همواره از اینکه مسیحیت آئینی صلح‌دوست و انسان‌دوست است سخن به میان آورده و در نفی خشونت خود را سردمدار می‌دانند و دیگر ادیان و دین اسلام را متهم به تقابل با صلح می‌کنند!

اما هیچ‌گاه در مقام پاسخ‌گویی به این‌همه جنایت و کشتار که به‌وسیله مسیحیان صهیونیست و یا یهودیان صهیونی که خود حامی آنان هستند (در یمن، سوریه، عراق، افغانستان، میانمار و...) برنمی‌آیند و فقط یک‌طرفه به لطف قدرت رسانه‌ای، دیگران را متهم می‌کنند.

در بین این موارد این روزها خبر خودکشی یکی از پناه‌جویانی که با فریب سخنان کشیشان کم‌خرد مسیحیت تبشیری به ترکیه رفته است بار دیگر نشان داد که آنا فقط به فکر پر کردن جیب خود از پول‌های ایرانیان در کلیسا و جمع‌کردن افراد بیشتر در اطراف خود هستند. (البته این اولین اتفاق ناگوار برای پناهجویان ایرانی در کشورهای اروپایی نیست و موارد بسیاری از قتل، خودکشی، دزدی، بیماری و فقر و... در رسانه‌ها موجود است.)

جوانی که این روزها در ترکیه خودکشی نموده بار دیگر نشان داد وضعیت پناه‌جویان ترکیه که گول تبلیغات مسیحیان تبشیری را خورده‌اند چگونه است. شبانان و کشیشان تبشیری بارها از ایرانیان خواسته‌اند تا جهت مهاجرت با ترفند تغییر دین به مسیحیت پناه‌جو شده و مهاجرت نمایند. این سران مسیحی فقط برای خودنمایی بیشتر و اینکه کلیسای خود را بر سر زبان بیندازند و بتوانند بودجه‌های بیشتری از کارتل‌های صهیونیستی دریافت کنند، دست به هر اقدام ناجوانمردانه و غیراخلاقی می‌زنند.

دراین‌بین خطراتی که متوجه کودکان و زنان این مهاجران است اصلاً برای طراحان این راه غیرانسانی اهمیتی ندارد. جان یک انسان برای این کشیشان خدانشناس هیچ ارزشی نمی‌یابد و آنگاه در کلیسا از انسانیت دم می‌زنند!! انسانیت و انسان‌دوستی‌ای که در کلیساها مورد ادعا قرارگرفته است فقط دستاویزی است برای رسیدن به اهداف شوم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی