رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه اسفند ۱۳ ۱۳۹۹، ۰۱:۵۳ ب.ظ

فرق تصوف، دشمن امروز شریعت اسلامی

رهپویان هدایت: شریعت اسلام ناب محمدی بنا بر نص صریح قرآن کریم، کامل‌ترین و جامع‌ترین دین برای هدایت بشریت است. طبق آیه 85 سوره مبارکه آل‌عمران، فمن یتبع غیر الاسلام دینا فلن یقبل منه، هرکس به جز اسلام دینی دیگری را اختیار کند از او پذیرفته نخواهد شد. درپی روز بعثت رسول خدا صلوات‌الله‌علیه، به‌حکم آیه 19 همان سوره خداوند متعال می‌فرماید ان الدین عندالله الاسلام، به تعبیر دیگر، دوران پیروی از ادیان گذشته را تمام‌شده دانسته است.

دکتر قاسم غنی در کتاب تاریخ تصوف در اسلام در صفحه 425-432 آورده است: صوفی هیچ عقیده‌ای را غلط نمی‌شماردو اختلاف مذاهب را اختلاف در رنگ و صورت می‌شمارد. دراویش صوفیه بارویکرد تسامح و تساهل، سازش با همه ادیان را بهترین روش دانسته و چنانکه دکتر غنی وقتی می‌خواهد برجستگی فرقه‌های صوفیه را نمایان کند این‌گونه می‌نویسد: ادیان و مذاهب یکسان‌اند و کعبه و بت و خانه صمد و صنم یکی است. یک فرد صوفی هیچ‌وقت ناظر به این نیست که انسان پیرو چه مذهبی است.

دراویش فرق تصوف، درست برخلاف مقصود کلام نورانی قرآن کریم که اراده الهی است رفتار نموده و با اصرار بر انحرافات و جعلیات فرقه‌ای‌شان، به معنای واقعی، یک نوع معارضه علیه قرآن کریم پیش برده‌اند.

روسای فرقه‌های صوفیه عصر حاضر، برای ترویج و بقاء مسلک فرقه‌ای خودشان، در این زمینه بسیار ماهرانه قلم‌فرسایی و یاوه‌گویی می‌کنند که نمونه‌های در مکتوباتشان به کثرت مشاهده می‌شود.

 امروز روسای فرقه‌های صوفیه، بدون هیچ تقیدی به اسلام ناب محمدی، و باورهای هندویی و بودائی را به دراویش بیچاره آموزش می‌دهند. برنامه‌های خانقاهی‌شان را با ترویج این قبیل باورهای ضد اسلامی پرکرده و به‌دروغ مدعی هستند که ریشه باورهای بودائی و هندویی در آیین اسلام وجود دارد.

فرقه‌های صوفیه، در حال حاضر با تمامی ادیان و مذاهبی که دشمنی دیرینه با شریعت اسلام ناب محمدی دارند مانند بهاییان و یهودیان صهیونیستی، دست دوستی و همدلی داده و با یدک کشیدن اسم اسلام، خود را فرمان‌بردار اوامر و دستورات آنان قرار داده تا به گمان خودشان، بتوانند چهره اسلام ناب محمدی را از این طریق تحریف و تخریب کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی