رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه خرداد ۱۲ ۱۴۰۰، ۰۳:۱۱ ب.ظ

دراویش سربازان پیاده‌نظام معاندین

رهپویان هدایت: در این مجال کوتاه، قصد داریم این دروغ نخ‌نما شده را بر اساس مکتوبات و اظهارات اقطاب و مشایخ فرقه شرح دهیم.

 دریکی از مکتوبات به‌جامانده از پدر نورعلی تابنده، که امروز خواندن آن را به فقرای بیچاره تحمیل می‌کنند آمده است: قوانین مملکتی را محترم دانسته، مطیع باید بود و تا بتوانید از وظیفه شخصی خود تجاوز ننمایید بلکه به کار خود پرداخته. در سیاست دخالت نکنید که مبادا آلت دست و بهانه اجرا مقاصد دیگران گردید و در کار دیگران دخالت نکنید.

 نورعلی تابنده در خانقاه امیرسلیمانی در منصب قطبیت، برخلاف دستور مؤکد پدرش، دراویش را به حضور در سیاست تشویق کرده و آنان را توصیه می‌کند که با هوشیاری از وضعیت اجتماعی و سیاسی زمان خود هوشیار باشید. وی به دراویش را دستور می‌دهد که همه انقلاب‌های دنیا را بررسی کنند و آن را با مبانی طریقتی یا همان فرقه‌ای مطابقت بدهند. او در پاسخ به سؤال یکی از فقرای بیچاره گفته است: دراویش نبایستی از سیاست‌باز بمانند بلکه حق‌دارند سرنوشت خود را تعیین کنند.

 امروز، دراویش فرقه نعمت الهیه، برای معرفی نورعلی تابنده و بزرگ‌نمایی بعد سیاسی دوران قطبیت وی، از تحرکات سیاسی تابنده در نهضت آزادی و علاقه‌مندی‌اش نسبت به عناصر معلوم‌الحال آن نهضت صحبت می‌کنند و فعالیت‌های سیاسی وی را برای فقرای بیچاره به‌عنوان یک اسطوره سیاست، نسخه‌پیچی می‌کنند.

دراویش فرقه نعمت الهیه، تنها در این چند سال گذشته، نقش مؤثری را در اجرای توطئه‌های خصمانه مخالفین نظام جمهوری اسلامی، در داخل کشور از خود به‌جا گذاشته‌اند. به تعبیر دیگر می‌توان گفت به‌گونه‌ای از دستورات بی‌مایه اقطاب و مشایخ فرقه اطاعت کرده‌اند که امروز به معنای واقعی، مسلک فرقه نعمت الهیه کاملاً با مسائل سیاسی آمیخته و ترکیب‌شده است.

امروز دراویش نعمت الهیه، مسلک فرقه را قربانی سیاست‌های خصمانه مخالفین و معاندین نظام جمهوری اسلامی کرده و به‌عنوان سربازان پیاده‌نظام بیچاره، در حال خدمت شبانه‌روزی برای دشمنان این مرزوبوم هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی