رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه تیر ۹ ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴ ق.ظ

رسوایی قطب مجازی فرقه نعمت الهیه

رهپویان هدایت: بی‌توجهی به یاوه‌گویی‌های قطب مجازی فرقه نعمت الهیه، به‌شدت این درویش بیچاره را به تکاپو انداخته و او در تلاش است تا با هر لطایف الحیلی ذره‌ای از توجه فقرای نعمت الهیه را به خود جلب کند. اخیراً این درویش خودشیفته، دادنامه‌ای را در فضای مجازی منتشر کرده است که با بررسی محتوای آن، به نکات قابل‌توجهی برخوردیم که نشان می‌دهد این درویش بیچاره با این رفتارهای کودکانه‌اش، جز رسوایی و یا حتی روسیاهی، خروجی و نتیجه‌ دیگری برای فرقه به بار نخواهد آورد.

بر اساس این گزارش دادنامه (به‌اصطلاح قرار نهایی) منتسب به محکومیت اسماعیل صلاحی دارای اشکالات شکلی و محتوایی عدیده‌ای است که تنها برخی از آن‌ها را قصد داریم بیان نماییم که بیش از این آبروی نداشته شاگردان نورعلی تابنده، قطب حقوقدان فرقه نعمت الهیه، از بین نرود.

 در ابتدای دادنامه، متهمین و شاکیان پرونده کاملاً مشخص نیستند چه کسانی هستند. در این دادنامه، قطب مجازی فرقه نعمت الهیه، هم شاکی است و هم متهم. معلوم نیست اختلافات آنان بر سر چه موضوعی بوده است که درعین‌حال هم شاکی هستند و هم متهم!! بخش ابتدایی این دادنامه دومرتبه عیناً تکرار شده است.

 موضوع شکایت شاکیان این پرونده، توهین به اشخاص عادی، ضرب‌وجرح و نشر اکاذیب است. این عناوین مجرمانه نشان می‌دهد قطب مجازی فرقه نعمت الهیه، که خود را  به عنوان اسوه اخلاق و عرفان به فقرای بیچاره تحمیل می‌کند، به جرم توهین و ضرب‌ وجرح عمدی در مرحله تحقیقات مقدماتی دادسرا محکوم شده و پرونده جهت صدور حکم وتعیین مجازات به دادگاه کیفری ارسال‌شده است.

در بدنه اصلی قرار صادره از سوی دادسرای میبد، به‌صراحت آمده است که قطب مجازی فرقه نعمت الهیه با آن هیبت خود، با فرد شاکی پرونده، ضرب‌وجرح شدید داشته و بنا بر مواد قانونی استنادی در دادنامه، ضرب‌وجرح در ناحیه صورت و گردن بوده و منجر به ایراد صدمه جسمی و تعیین دیه قانونی شده است.

 بنا بر اظهارات شاکیان پرونده، قطب مجازی فرقه نعمت الهیه که در مظلوم‌نمایی و تظاهر ید طولایی دارد، علاوه بر فحاشی علنی، آنان را به قتل تهدید نموده است. محکومیت صلاحی به جرم نشر اکاذیب در فضای مجازی که یک عادت معمول برای نامبرده است که ارزش صحبت کردن ندارد.

 این قبیل اعمال مجرمانه قطب مجازی فقه نعمت الهیه، مشتی از نمونه خروارهایی است که نشان می‌دهد دراویش بنا به دستور سلطان حسین تابنده، مطیع محض قوانین و مقررات جاریه کشور هستند و هرگز از آن تخطی و سرپیچی نمی‌کنند.!!!


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی