رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه شهریور ۳۱ ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵ ق.ظ

سیاست بازی فرقه نعمت الهیه از پهلوی تا عصر حاضر

 

رهپویان هدایت: از بدو پیدایش فرقه نعمت الهیه تاکنون، هریک از روسای این فرقه صوفیه باسیاست‌های متقلبانه، سعی می‌کنند به هر کیفیت ممکن، اهداف و منافع مسلک فرقه‌ای خود را حفظ کنند. هیچ‌گونه چارچوب مشخص یا وحدت رویه ثابتی در احوالات آنان دیده نمی‌شود. در هر دوره‌ای، درست مخالف با آموزه‌هایشان، یک برنامه و سیاست متفاوت اجرا کردند.

در این مجال قصد داریم سه دوره تاریخی فعالیت‌های متقلبانه این فرقه را مورد بررسی قرار داده و قضاوت آن را در اختیار خوانندگان بگذاریم.

دراویش فرقه نعمت الهیه در دوره سلطنت استبدادی خاندان پهلوی، از حمایت‌ها و منافع بی‌شماری برخوردار بودند. روسای فرقه نعمت الهیه باسیاست‌های چاپلوسانه‌شان، شخص محمدرضا پهلوی را برای بازدید از خانقاه درویشی‌شان دعوت می‌کنند. نتیجه این بازدید، ساخت مزار فعلی بیدخت می‌شود که تأمین هزینه ساخت این خانقاه برای دراویش فرقه نعمت الهیه قابل‌تصور هم نبود حتی در خیالات دراویش بیچاره نمی‌گنجید که بتوانند چنین بنایی را در شهرستان بیدخت بنا کنند. صحبت دراین‌باره بسیار شده است.

 با شروع انقلاب اسلامی، دراویش نعمت الهیه درصدد برآمدند هر چه سریعت تر پای خود را از دربار بیرون کشیده و با تظاهر و ریاکاری، خود را وارد بدنه انقلابیون کنند. به یک چرخش غیرمنتظره، اقطاب فرقه همانند حسین تابنده که از جیره‌خواران دربار پهلوی بود در این بازه زمانی، دراویش را به‌دروغ را به تبعیت از انقلاب اسلامی فراخوانده و خود را از ارادتمندان حضرت امام خمینی ره مطرح می‌کند.

با استقرار نظام انقلاب اسلامی و حاکمیت ولایت‌فقیه، شرایط به‌قدری برای بقاء فرقه نعمت الهیه تنگ شد که تمامی عناصر فرقه همه دست به دامان شخصیت‌های تراز اول انقلاب شدند. به‌عنوان نمونه هبه ا.. جذبی پدر قطب فعلی فرقه نعمت الهیه، از افرادی همچون حضرت امام خمینی ره و مهدوی کنی و غیره، در چندین نوبت ادعا می‌کند که در مجالس خانقاهی دراویش تنها به عبادت و ذکر خدا مشغول هستند و بس!! عناصر فرقه به خاطر حفظ اموال و دارایی هنگفتی که در دوره پهلوی نصیب آنان شده بود، به‌صورت صوری در قالب وقف، برای خودشان حفظ کردند.

بر اساس ادعاهای دروغین هبه ا.. جذبی، ثمره همان جلسات خانقاهی فرقه نعمت الهیه امروز به اینجا رسید که دراویش قداره‌کش در شهرهای مختلف برای نشان دادن تعصب فرقه‌ای‌شان، امنیت و آسایش مردم را سلب کرده و این امر را یک امر خداپسندانه و عبادی در ساحت قطب فرقه می‌دانند!! دراویش داعشی با کشتار جوانان این مرزوبوم، خود را سپر بلای قطب فرقه می‌کنند تا ترفیع رتبه فقری بگیرند.

در حال حاضر تمامی سیاست‌های مزورانه فرقه نعمت الهیه گنابادیه به‌قدری آشکار و نمایان شده است که بیان آن توضیح واضحات است. امروز با تقید گزینشی به برخی از آداب و سنن اسلامی، سعی می‌کنند خود را موجه و منزه در میان جامعه نشان بدهند تا قدری از فشار های آنان کاسته شود و بتوانند با خیال راحت به مسلک فرقه‌ای خودشان برسند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی