رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مهر ۲۴ ۱۴۰۰، ۰۳:۳۰ ب.ظ

بهائیت و تلاش برای وارونه سازی ارزش ها

رهپویان هدایت: مطالعات و پژوهش های فرقه شناسان نشان می دهد، نحله ها با معکوس کردن ارزش ها در صدد تقدس زدایی بر می آیند و از آنجا که فطرت بشری همواره طالب امر قدسی است، فرقه ها، اموری خود ساخته را جایگزین مقدسات حقه الهی می کنند. این مسئله یعنی ارزش آفرینی کاذب، با هدف قدسیت بخشیدن به چیزی، منحصر به امور خاصی نیست و برخی فرقه ها تا آنجا پیش رفته اند که مرتبه نبوت و حتی الوهیت را به سرکردگان خود نسبت داده اند.

در میان نحله ها، فرقه ضاله بهائیت که از اساس با هدف مقابله با اسلام راه اندازی شد بیش از سایرین در صدد جعل، غصب و معکوس جلوه دادن ارزش های الهی برآمد تا آن جا که امروزه اصطلاحات اسلامی مکرر در مکتوبات بهائیان آن هم مقارن با معنایی وارونه به کار رفته است. اینک، به طور اجمالی و اشاره وار نمونه هایی از جعل و خلط های بهائیان در این خصوص را بیان می کنیم:

1-   بهائیان عنوان می کنند حسینعلی نوری همان امام حسین علیه السلام است. در حقیقت، بهائیان با این وارونه نمایی می کوشند تا اصل امور ایمانی و قدسی شیعه را تحریف کنند. بهزاد جهانگیری، بهائی نجات یافته از فرقه، در این خصوص می نویسد: منظور آنها(بهائیان) از سیدالشهدا همان باب و بهاء بوده(نعوذ بالله) و پیروان او را افرادی مثل ملاحسین بشرویه یا قدوس می‌دانستند و به علت جنگ‌هایی که در قلعه شیخ طبرسی انجام داده‌اند خاک این قلعه را متبرک معرفی می‌کنند. از طرفی متبرک بودن خاک کربلا و تربت امام حسین(ع) را نفی می‌کنند ولی برای خود چنین چیزی را قبول ندارند و به اسلام و مسلمانان ایراد گرفته و آن را جزء خرافات به حساب می‌آورند.

2-   بهائیان گاهی از لفظ الله در نوشته های شان استفاده می کنند که مقصود آن ها از این کلمه، شخص حسینعلی نوری می باشد. در واقع، در لفظ شریف الله نیز بهائیان از باب تحریف و معکوس کردن معنا وارد شده اند تا جایی که در نوشته های نوری او خود را بارها با این لفظ مخاطب قرار داده است.

3-   بحث طهارت که بهائیان به کارمی برند از اساس با هدف نابودی طهارت شرعی وضع شده است. حسینعلی‌نوری در کتاب‌ اقدس می‌نویسد: «هم چنین خداوند، حکمی را که به غیر از طهارت است (یعنی حکم نجاست) از تمام اشیاء و از ملت‌های دیگر برداشته است که به خاطر بخشش و موهبت خداوند است و او بخشنده و کریم است و همه اشیاء در دریای طهارت فرو رفته‌اند...»

در مجموع، فرقه ضاله بهائیت از اساس با هدف مقابله با اسلام پی ریزی شده و از این رو بحث معکوس‌سازی معنای امور قدسی اسلامی را در دستور کار قرار داده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی