رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: یهودیان صهیونیست برای ورود بر هر منطقه جغرافیایی ابتدا به زمینه سازی می پردازند و می کوشند تا باورهای رایج جامعه را با خود همسو کنند. این رویه در ایالات متحده آمریکا به طور جدی توسط صهیونیستها دنبال شد تا جایی که با آغاز مهاجرت از اروپا به آمریکا، مهاجران مسیحی انجیلی، جهان جدید را به عنوان کنعان نو فرض کردند و انگلستان را که از آن گریخته بودند به مثابه مصر تشبیه کردند. در واقع، مسیحیان اونجلیست ماموریت داشتند تا بین باورهای رایج در آمریکا با تئوری های صهیونیستی تشابه ایجاد کنند. آن ها در این مشابهت سازی تا آنجا پیش رفتند  که وقتی یکی از گروه های پروتستانی در صحرای آمریکا سردرگم شد، آن را به سرگردانی بنی اسرائیل در صحرای سینا تشبیه کردند.

فاز دوم پس از مشابهت سازی های صوری دینی و راه اندازی فرقه مسیحیت صهیونیستی در مداخله سیاسی دنبال شد و کار به آن جا رسید که رئیس جمهور، جفرسون، پیشنهاد وضع علامتی را به جای نشان عقاب، برای آمریکا داد که در آن بنی اسرائیل در زیر ابری که بر سرشان سایه انداخته قرار دارند.  در سال 1642، دانشگاه هاروارد آمریکا اولین مدرک دکتری خود را به یک پایان نامه یهودی اختصاص داد و اولین کتابی که در ایالات متحده انتشار یافت، سفر مزامیر بود.

مبلغان پروتستان آمریکا با راه اندازی کلیسا و انجمن های حامی صهیونیست تلاش کردند تا به مسیحیان القا کنند رجعت حضرت عیسی علیه السلام در گرو سیطره صهیونیسم بر جهان می باشد. جوزف اسمیت، موسس کلیسای مارمونی، نظریه تشکیل حکومت یهودی بر فلسطین را پایه ریزی کرد و از سال 1814، فراخوان های آنان برای ایجاد وطن برای یهودیان در فلسطین بالا گرفت. واردر جریسون، یکی از پیشگامان آمریکایی جنبش صهیونیست مسیحی، از آمریکا به فلسطین مهاجرت کرد و یهودیت را پذیرفت و سپس در کنسول آن در سال 1852 وارد عمل شد. مهمترین فعالیت های وی حول موضوع واحد ایجاد وطن یهودی در فلسطین دور می زد.

وی با حمایت یک موسسه مسیحیت صهیونیستی دست به ایجاد یک شهرک زراعی برای مسیحیان اونجلیست زد که این امر موجب شد تا سرمایه گذاری های آمریکا به صورت پی در پی به شهرک سازی در فلسطین اشغالی اختصاص یابد. مسیحیان صهیونیست نیز به سکونت در این شهرک ها اقبال نشان می دادند چراکه در طرح ذهنی فاسد آن ها، با مشارکت در شهرک سازی رجعت مسیح محیا می شد.

در اکتبر 1983، ریگان در جمع کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل گفت: من آرزو می کنم که ما آن نسلی باشیم که جنگ آرماگدون را درک خواهد کرد. به درستی که پیشگویی های کتب عهد قدیم، زمان ما را توصیف می کند.

با این وصف، یهودیان صهیونیست در چند مرحله فعالیت های خود را  در آمریکا محقق کرده و در نهایت، به دنبال ایجاد قوای نظامی و راه اندازی جنگ های به اصطلاح آرماگدونی می باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی