رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

رهپویان هدایت: در باورها و تئوری های صهیونیزم جهانی، خودبرتر بینی قومی، محور اصلی است. در حقیقت، صهیونست ها به دلیل اینکه خویش را برتر از جمیع مخلوقات می دانند به خود اجازه می دهند تا هر جنایت و قتلی را در قبال سایر انسان ها انجام می دهند.امروزه آنان در توهم خودبرتر بینی و خودخواهی تا آنجا پیش رفته اند که می پندارند هیچ منسک و عملی، به جز آنچه آنان باور دارند نباید در بیت المقدس انجام گردد و از این رو به خود اجازه هرگونه تصرف و تصاحب املاک فلسطینی ها را می دهند.

شهید مطهری در خصوص این رویکرد صهیونیزم می فرمودند: درباره چه مسأله ‏ای می ‏اندیشید؟ واللَّهِ و باللَّهِ قسم می‏خورم که پیغمبر اکرم در قبر مقدسش امروز از یهود می ‏لرزد. این یک مسأله دودوتا چهارتاست. اگر کسی نگوید، گناه کرده است. من اگر نگویم واللَّهِ مرتکب گناه شده ‏ام، و هر خطیب و واعظی اگر نگوید مرتکب گناه شده است. گذشته از جنبه اسلامی، فلسطین چه تاریخچه ‏ای دارد؟ قضیه فلسطین مربوط به دولتی از دولتهای اسلامی هم نیست؛ مربوط به یک ملت است، ملتی که او را به زور از خانه‏اش بیرون کرده ‏اند. تاریخچه فلسطین چیست؟ مدعی هستند که در سه هزار سال پیش دو نفر از ما (داود و سلیمان) برای مدت موقتی در آنجا سلطنت کرده‏اند. تاریخ را بخوانید؛ در تمام این مدت دو سه هزار ساله، کی بوده است که سرزمین فلسطین به یهود تعلق داشته است؟ کی بوده است که بیشتر سرزمین فلسطین مال ملت یهود باشد؟

این گفته شهید مطهری با منابع تاریخی کاملا منطبق است و با این حال، طی 19 قرن پیش تا کنون یهودیان صهیونیزم روزی سه بار این دعا را می کنند که آیا می شود که معبد سلیمان با سرعت هرچه بیشتر در زمان ما ساخته گردد؟ رونالد پرایس ادعا می کند تورات، یهودیان را ملزم به بازسازی معبد می کند و در هر زمان و مکان، آنان باید در صدد تحقق آن باشند.

در سال 1989 مجله تایم از یافته های یک سنجش گزارش داد که نشان می داد 18 درصد صهیونیست ها فکر می کردند تا بیست سال بعد، زمان ساخت معبد آغاز می گردد. نظر سنجی عمومی مشابه دیگری نیز در سال 1996 با سوال از حق حاکمیت بر معبد سلیمان و بازسازی آن در فلسطین صورت گرفت که در آن 58 درصد صهیونیست ها از سلطه و بازسازی معبد حمایت کردند.

از میان مسیحیان معاصری که درباره بازسازی معبد سلیمان مطلب نوشته اند می توان به توماس آیس، راندال پرایس، گرنت جفری، هال لیدنسی، تیم لاهای و دیوید هانت اشاره کرد. جمع فروش کتاب های چاپ شده آن ها از 70 میلیون نسخه به بیش از 50 زبان مختلف تجاوز می کند. مسیحیان و یهودیان صهیونیست، بر این اندیشه هستند که قبه الصخره مسلمانان باید نابود شود، معبد سوم یهود ساخته گردد و در آن عمل قربانی به سیاق صهیون احیاء شود.

در واقع، مبلغان مسیحیت صهیونیستی در صدد مبنا سازی های بی اساس و توهمی با هدف مشروعیت بخشی به جنایات و سلطه صهیونیست است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی