رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه آبان ۵ ۱۳۹۹، ۰۴:۲۳ ب.ظ

مشکلات اقتصادی بستر جذب در قانون جذب

رهپویان هدایت: توجه به نکته ای مهم  در این روزهای حساس بخاطر مشکلات اقتصادی و از طرفی همزمانی رواج برخی عرفان های دروغین که بیشتر در زمینه ثروت به فعالیت می پردازند، بسیار حائز اهمیت است.

به هر میزانی که بر شدت مشکلات اقتصادی در سطح جامعه افزوده می شود و راه های درآمدی برای خرج و مخراج روزانه کفایت یک ماه را نمی کند لاجرم آنانی که توجه کمتری به مبانی دینی دارند - البته هستند افرادی که دین دار هستند و در دام تبلیغات این گروه ها گرفتار می شوند- اسیر شیوه های تبلیغاتی نو معنویت ها می شوند.

با بررسی کوتاه و حتی کمتر از یکساعت در فضای مجازی، پیامرسان ها و شبکه های اجتماعی به موضوعی برخورد می کنیم که اگر در  گذشته نمونه هایی دارد، بسیار کمتر از حال است و در سالیان گذشته کمتر رخ می داد و آن هم جذب افراد نیازمند و کم درآمد است.

این شبکه ها به فکر جذب افراد فقیر، کمتر برخوردار و نیازمند نبوده و نیستند اما اتفاقات اخیر کشور و عدم تناسب بین در آمد و هزینه ها افراد را به سمت و سویی می کشد که بتوانند از مشکلات رهایی یابند.

 در این بین شبه معنویت های دروغینی چون قانون جذب ادعا می کنند که می تواند یک شبه و یا با برنامه ای کوتاه مدت فرد را به آرزوهای چند ساله اش برسانند!

رویای یک شبه پوادار شدن، نوع تبلیغات جذاب همراه با تلقین های مکرر، ایجاد حس واقعی بودن ایده ها با نمایش دادن چند نمونه از افرادی که ادعا می کنند از این مسیر به موفقیت رسیده اند و... همه و همه فردی را که در این دوران سخت اقتصادی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند وارد این بیراهه می کند.

اینجاست که باید اولا راه چاره‌ای جدی برای حل معضلات اقتصادی پیدا کرد که متولی خاص خود را دارد و اما کسانی که دغدغه فرهنگ و دین مردم و جامعه را دارند باید به این موضوع توجه کنند. چرا که مشکلات اقتصادی به حربه ای جهت جذب و فریب افراد تبدیل شده است.

حال که سران عرفان‌های دروغین و صفحات متعدد اینترنتی در زیرمجموعه تبلیغی این گروه‌ها به لطایف الحیلی اقشار گوناگون کشور را از معنویت حقیقی جدا می کنند و معضلات مهم اقتصادی بستری برای گرایش برخی به قانون جذب و ... شده است باید در زمینه دینی نیز بیش از پیش معرفت افزایی شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی