رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به‌عنوان نمونه در دوره رژیم پهلوی که تحت حمایت و نظارت دولتمردان آمریکایی اداره می‌شد، قاچاق مواد مخدر، شکنجه‌های زندانیان ساواک، ممنوع کردن آزادی‌های فردی و اجتماعی مردم، انتخابات انتصابی و غیره چندان اهمیت حقوق بشری نداشت.

 

 

 علی‌رغم اطلاع کامل مقامات سازمان ملل متحد از نقض فاحش حقوق بشر توسط دربار پهلوی، اما یک بیانیه یا نطق اعتراضی از سوی آنان در تریبون‌های مجامع بین‌المللی وقت مطرح نشد. حتی با لابی‌گری‌های مقامات آمریکایی، ریاست برخی جلسات و مجامع حقوق بشری را برعهده‌گرفته بودند و جنایات ضد بشریت مانند (قاچاق مواد مخدر) را کاملاً کتمان کردند.

 

 

امام خمینی ره در سال 1358 خطاب به مقامات سازمان ملل و مدعیان دروغین حقوق بشر به‌صراحت اعلام کرد: ما در طول تاریخ و در این پنجاه‌وچندساله حکومت‏ ‏سلسلۀ پهلوی وابسته به اجانب، شاهد جنایت‌های طاقت‌فرسا و خیانت‌های بی‌حساب بوده‌ایم.‏ ‏ملت شریف اسلامی ما در این مدت مواجه با اختناق‌ها و اسارت‌ها بوده است و از مزایای‏ ‏اسلامی و انسانی و حقوق بشر محروم گردیده.

 

 

 ایشان در دوم اردیبهشت‌ماه 1358 فرمودند: خارجی‌ها می‌گویند حقوق بشر. کدام بشر؟ این‌ها بشر را کشتند، این‌ها‏ مجرم‌اند، متهم نیستند؛ این‌ها آدم کشتند. به بهانۀ حقوق بشر ما را مورد عتاب و خطاب قرار دهند. خوب بود حقوق بشر‏ ‏را هنگامی‌که رژیم فاسد پهلوی زیر پا می‌گذاشت و هزارها جوانان این کشور را شکنجه‏ می‌کرد و به خاک و خون می‌کشید، به کمک ملت مستضعف ایران برمی‌خاستند و از‏ ‏حقوق بشر دفاع می‌کردند، نه اینکه به خاطر چند جنایتکار و مجرم، که تاریخ بشریت کمتر نظیر آن را به یاد دارد، این‌چنین به ما حمله کنند. ما چند نفر ضد بشر را کشتیم، حقوق‏ ‏بشر مگر چیست؟

 

 

دولت آمریکا پس از انقلاب اسلامی به‌یک‌باره تغییر موضع داده و نقش حامی مدعیان دروغین حقوق بشر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی بازی می‌کند. یکی از سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا این است که با ترغیب و تشویق سایر دول غربی، آنان را نسبت به مسائل غیرواقعی و بدون ارائه هیچ‌گونه مدارک و مستند، جمهوری اسلامی ایران را به نقض فاحش حقوق بشر محکوم و از طریق تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، داعیه‌دار اجرای حقوق بشر هستند.

 

 

باگذشت 45 سال از اجرای سیاست‌های دوگانه، تبعیض‌آمیز وجانبدارانه مقامات غربی و متصدیان حقوق بشری علیه ملت ایران، ادعای دروغین صلح و حقوق برابر و اجرای عدالت آنان اثبات شد و تمام ملت‌های آزاده جهان به این حقیقت رسیده‌اند که سازمان ملل متحد یک تشکیلات خودساخته دولتمردان غربی با اتاق فکر یهودیان صهیونیستی است برای اعمال سیاست‌های استعماری و استثماری نوین.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۵
انجمن رهپویان هدایت

حقوق بشر

حقوق بشر آمریکایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی