رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه مرداد ۹ ۱۴۰۳، ۰۹:۲۷ ق.ظ

خلق‌وخوی بدتر از حیوان مدعیان حقوق بشر



برای تبیین سوءاستفاده از حقوق بشر و ترویج جنایت در عصر فعلی توسط کشورهای حامی حقوق بشر ، از کتاب الحیاه علامه حکیمی ره استفاده می‌کنیم. ایشان حقوق بشر غربی را این‌گونه ترسیم می‌کند که در مقام عمل و اخلاق ، تربیت، تهذیب، سیاست و اداره و رعایت حقوق بشر نیز مدعیان کذاب حقوق بشر ، در جهان غرق  در تعدی ، ضلالت، تباهی ، خون و آتش امروز ، رسوایی بر رسوایی افزودند و جنایت بر جنایت انباشتند. انسان را در مغاک ستم و سقوط افکندند و هر چه بیشتر، ذلیل مطامع حیوانی خویش کردند و او را در شعله‌های خشم و سبعیت خود سوزاندند.

 

 

از منظر امام خمینی ره ، جنایت‌های که در راستای سیاست حقوق بشر غربی در جامعه جهانی به وجود آمده است، ناشی از خلق‌وخوی حیوانی  رهبران کشورهای قدرتمند است.آنان از ارزش‌های  انسانی غافل شده‌اند و به‌سوی جنایت‌هایی فراتر از تصور انسان گام برمی‌دارند. ایشان خطاب به مقامات جنایتکار دولت‌های غربی به‌صراحت فرمودند: آلان شما در این انسان‌هایی که در دنیا هستند و ادعای انسانیت می‌کنند ، ادعای طرف‌داری از بشر می‌کنند ادعای حمایت از حیوانات می‌کنند ، ملاحظه می‌کنید ، گمان ندارم در تمام حیوانات یک حیوان به آن درندگی پیدا بشود. یک حیوانی که یک موجودی که تمام این بشر و بشریت را برای نفع خودش  می‌خواهد و میلیون‌ها آدم را می‌کشد برای اینکه نفعی ببرد. این انسان بدترین حیوانات است.  

 

 

حضرت امام خمینی ره چنین رفتارهای مغرضانه و غیرانسانی از سوی کشورهای غربی بالأخص آمریکا در عرصه سیاست جهانی که به وقوع پیوسته ناشی از این می دانند که در روابط بین‌الملل نهادی بازدارنده و کنترل‌کننده برای حفظ منافع و حیثیت بشریت اصلا وجود ندارد. ایشان فرمودند: همه گرفتاری‌های جهان مال این قدرت‌های بزرگی است که ادعا می‌کنند ما برای صلح این کارها را می‌کنیم. این‌همه جنایت می‌کنند. این‌همه کشورها را به خاک و خون می‌کشند و ادعا می‌کنند که ما نمی‌توانیم ببینیم که حقوق بشر از بین می‌رود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی