رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه اسفند ۲۸ ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

بخشش منصب قطبیت توسط مدعیان آن

رهپویان هدایت: مدعیان قطبیت برای تصاحب منصب قطبیت ، بدون اینکه ذره ای از آبرو و حیثیت خود مایه بگذارند، از فقرای بیچاره استفاده ابزاری می کنند تا از این طریق بتوانند بر جهالت و نادانی دراویش ، شهوت جاه طلبی شان ارضاء کنند.

 مدعیان قطبیت با رفتارهای مغرضانه و ارائه اباطیل، دائما در پی ایراد گرفتن و مسخره کردن یکدیگر بوده و اذهان دراویش بیچاره را مشغول جنگ و جدال های کودکانه خود کرده اند.

  امروز حیات و بقاء فرقه نعمت الهیه درگروی تعیین یک نفر واحد برای قطب فرقه شده ودراویش بیچاره همچنان در بلا تکلیفی و سرگردانی به سر می برند.

مدعیان قطبیت با دخیل کردن دراویش بیچاره در اختلافات و دشمنی های شخصی و درون فرقه ای خود، به راحتی  مسلک فرقه را در معرض نابودی قطعی قرار داده اند.

منصب قطبیتی که از نظر اقطاب و مشایخ  فرقه نعمت الهیه یک منصب الهی است و فقط افراد خاصبا عنایت خداوند می توانند به آن جایگاه برسند امروزه مدعیان قطبیت آن را با لفاظی های ساده به یکدیگر می بخشند.

 یکی از مدعیان قطبیت اخیرا بعد از اینکه تلاش هایش به جایی نرسید مدعی شده که قطب فعلی فرقه نعمت الهیه (علیرضا جذبی ) جانشین بعد از اوست به تعبیر دیگر قطب فعلی فرقه ، در اصل در مقام جانشین قطب است و قطب اصلی فرقه، را برای این کار گماشته است.  

این مدعی قطبیت با خود شیفتگی تمام به دراویش اعلام کرده هریک از دراویشی که با علیرضا جذبی بیعت کرده باشد و یا در آینده با او بیعت کنند ، به منظور بیعت با اوست وهیچ مشکلی ندارد.  

اینگونه عملکرد کودکانه روسای فرقه نشان دهنده ماهیت پوشالی فرقه نعمت الهیه است. آنان سالیان سال به دروغ و فریب مریدان بیچاره را اسیر توطئه های شیطانی خود کرده و راه فرار و نجات آنان از فرقه را برای همیشه مسدود کرده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی