رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه اسفند ۱۱ ۱۳۹۹، ۰۲:۵۶ ب.ظ

شوی لباس و ماشین یا معنویت و موفقیت!

رهپویان هدایت: در میان شاخ های اینستاگرام یکی از پرمخاطب‌ترین چهره‌های فضای مجازی در این چند هفته ایران فردی است که ادعای معنویت و موفقیت دارد. وی به لطف اینستاگرام و اینترنت به یکی از چهره‌های ترویج کننده پروژه موفقیت و سخنران انگیزشی برای ایرانیان!! تبدیل‌شده است.

جدای از اینکه زوایای پنهان زندگی این شخص حکایتی عجیب را نشان می‌دهد. بررسی‌ها حاکی از آن است که او زمانی که در استرالیا ساکن بوده با کلاه‌برداری از خانمی به نان م 40 هزار دلار کاسب شده و استرالیا را به مقصد امریکا ترک می‌کند.

در خبرها آمده است که خانم م در حال طرح شکایت و پیگیری از طریق پلیس اینترپل است تا فرد مورد نظر تحت تعقیب قضایی قرار گیرد.

در کنار شائبه کلاهبرداری وی، این فرد بیش از آنکه از چگونگی رشد خود بگوید به مدل و آلبومی برای نمایش و شو تبدیل‌شده است. او هر روز با مدلی از لباس و ظاهر، فیلم‌هایی از مدل‌های ماشین‌های گران‌قیمت، حضور در منازلی لوکس و... برای مخاطبان از خود الگویی ساخته است که بیشتر از آنکه برای نشان دادن معنویت و موفقیت باشد، نمایش ثروت و تجملات است.

این برای بسیاری از مردم که در شرایط نابسامان و در سختی زندگی می‌کنند باعث ایجاد نگاه‌ها و برداشت‌هایی به‌دوراز حقیقت می‌شود. پرسش اینجاست که اگر قرار است با چند جمله و حال خوش در دنیا به ثروت آن‌چنانی رسید پس چرا عمده مردم در وضعی متوسط و رو به پایین زندگی می‌کنند!؟ پس به‌راحتی می‌شود با چند جمله و چند روز حال به‌ظاهر خوب! زندگی لاکچری را فراهم کرد!

چهره‌های مطرح شده در مجاز، از موفقیت و رسیدن به ثروت با متد قانون‌های امروزی صحبت می‌کند اما یک سؤال ساده را بی پاسخ می‌گذارند. آنانی که با سخنانی که همگان می‌توانند آن را بیان کنند از آرامش و موفقیت با شو لباس و ماشین و... دم می‌زنند آیا اگر این وضع زندگی را نداشتند باز هم دم از موفقیت می‌زدند؟!

در هیچ کجای دنیا انسان‌ها از نقاط منفی خود برای مخاطبان خود نمی‌گویند و این شاخ های اینستاگرامی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آنان همه موفقیت خود را تلاش خود می‌دانند و اگر هم از راه خلاف ثروتی کسب کرده باشد آن را بازگو نخواهد کرد.

در مقابل اما؛ آنان که در راه موفقیت با توکل بر خدا حرکت می‌کنند و اعتماد به خداوند باری‌تعالی دارند دنبال نمایش خود نیستند و اتفاقاً مدام در حال انفاق و کمک به دیگران‌اند و اگر بناست انگیزه برای دیگران باشند متوسل به شو نمی‌شوند و به نمایش تجملات نمی‌پردازند.

نظرات (۱)

سرکیفی جون دل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی