رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: روزگار ما روزگار عجیبی است. بعد از سال ها که انسان مدرن غربی بعد از رنسانس خود را بالغ و بی نیاز از دین و معنویت تصور می کرد و رسما دین و معنویت را به کناری وانهاده بود امروزه در طرف دیگری از افراط غوطه ور شده و به باورهای خرافی و مضحکی علاقه مند شده است که نه تنها علوم پیشرفته معاصر بلکه عقل سالم هم آنها را تایید نمی کند.

علاقه به سحر و جادو، باور به اینکه بشقاب پرنده ها حامل خدایان هستند و روی آوردن به بت های رایج در سنت های مشرکانه گذشته و آیین های مربوط به آن در سنت های مصری، هندی و یونانی اما در شمایلی تازه و مدرن نشان می دهد که عمده انسان های غربی همواره در افراط و تفریط گذران عمر نموده اند. عجیب آنکه حتی نسبت دادن شئون الهی به انسان های نیازمندی که مثل ما زندگی می کنند و در آغوش مرگ جای می گیرند برای کسانی که در کشور های پیشرفته زندگی می کنند دیگر شگفت آور نیست!!

از این تغییر نگرش ها و ناپختگی ها اینطور می توان نتیجه گرفت که عقل گرایی صرف و آنچه در غرب از آن به عنوان تنها منبع علم یاد می شود نه تنها راه صحیح و حقیقت را برای انسا هویدا نمی کند بلکه خود باعث رسوخ گرایش های شبه عرفانی و رمز آمیزی می شود که سیر غوطه ور شدن در انحطاط را تشدید می کند.

امروزه با نیم نگاهی به صدها صفحه در فضای مجازی که با رویکردی در ظاهر معنوی و عرفانی و البته با عقل گرایی افراطی و صرف، خرافاتی عجیب را دامن می زنند و همه چیز را به وجود موجودات فضایی، سفینه ها و بشقاب پرنده ها و... مرتبط می دانند می توان به راحتی مشاهده نمود که انسان ضد معنویت غرب حال چطور در معنویتی خود ساخته و بی محتوا در دام شیطان افتاده است.

متاسفانه این افسانه ها تنها به فرهنگ دین گریز غربی مربوط نشده و مانند بسیاری از رسوم و آیین ها، قوانین و... و با گذشت زمان عده ای در داخل کشور را اسیر موهومات و خرافات خود نموده است. ناآشنایی به مبانی دینی و عدم جهان بینی و انسان شناسی درست این افسانه ها و داستان ها را باور پذیرتر کرده است و افراد را در مسیر پر خطر و کجراهه عرفان های بدلی بی دفاع قرار داده است.

بدون شک این هجوم خرافات و بدعت ها اهل علم و تحقیق و رسانه ها را به میدان مصاف می طلبد تا هر آنچه زودتر کشور را به جهت فرهنگی و دینی از این خطرات مصون سازند.

در پایان لازم به ذکر است که اصل موجودات فضایی در میان آیات و روایات اسلامی نفی نشده است و خداوند در قرآن کریم می فرماید: «هر چه در آسمان ها و زمین است از جنبندگان و ملائکه، بدون هیچ تکبّر تسلیم و خاضع در برابر پروردگارند» (فصلت/11). بنابراین اصل وجود موجوداتى در آسمان ها (کرات دیگر) مورد تأیید قرآن است، گرچه جزئیات آن براى ما مکشوف نیست اما این مدل غربی پرداختن به موجودات فضایی و ارتباط آن به راه وروش زندگی و ... موضوعی افراطی و همراه با انحراف است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی