رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه شهریور ۹ ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶ ب.ظ

شبکه سازی پیچیده اردوگاه صلیبی

رهپویان هدایت: با دور جدیدی از سفرهای پاپ به امارات، لبنان و عراق، تلاش اردوگاه صلیبی برای بروز و ظهور مسیحیت در این مناطق بیشتر شده و رسما مسیحی سازی جوامع اسلامی در دستور کار قرار گرفته است. این مسیحی سازی که در پوشش همکاری و همراهی ادیان قرار گرفته و همزمان با حضور بزرگان مسیحی دیدار با بزرگان اهل سنت و شیعه نیز در برنامه قرار می گیرد در واقع نوعی تقابل با اسلام محمدی است. تقابلی که در پوشش هم افزایی ادیان در حال پیاده سازی است.

از حضور پاپ در لبنان و حضور مکرون در این کشور که با دیدارهای مذهبی نیز همراه بود که بگذریم حال نیز بعد از حضور پاپ در عراق این بار مکرون به عراق سفر می کند و به دیدار اماکن مذهبی مسلمانان می رود. رئیس جمهور فرانسه سپس به کلیساهای موصل سر زده و قول بازسازی این مناطق را که روزگاری مزدوران خود آنان ( داعشی هایی که با پول وهابیت و حمایت غربی ها به تخریب عراق و سوریه پرداختند) دست به ویرانی و قتل و غارت زده بودند را به صورت علنی می دهد.

این حرکات بیانگر تغییر در روش تقابل با اسلام است. درست در همان نقطه ای که قرار است اسلام به اوج برسد و در همان محیطی که اربعین امام حسین علیه السلام سرآغاز حرکت جهانیان برای  بیداری شده و توجه سالیانه صدها میلیون نفر را به خود جلب و جذب می کند که مگر چه اتفاقی افتاده است که عظیم ترین راهپیمایی دنیا با حضور بیش از 25 میلیون نفر هر ساله شکل می گیرد و...

درست در همان مکان و همان منطقه یعنی عراق، حال اردوگاه صلیبی در صدد پایه ریزی قدرت است تا بتواند از عظمت بیداری و روشنگری ها بکاهد. علاوه بر اینکه این حرکات فرانسه را به نوعی باید جانشینی این کشور در مدل غربی سازی فکر و فرهنگ غرب آسیا، توسط امریکایی ها دانست.

به دیگر سخن حال که امریکایی های تروریست به نوعی بعد از شهادت سردار سلیمانی تحت فشار قرار گرفته اند و باید اخراج شوند، این فرانسه است که نقش جانشینی امریکا و پیگیر راه های رفته و نرفته امریکایی ها شده است.


اخبار مرتبط:

جناب! آیا مسیح هم بعد از کشتارها برای تماشای ویرانی می‌آمد؟

عصبانیت یهودیان از دستاوردهای سفر پاپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی