رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه مهر ۱۹ ۱۴۰۰، ۰۳:۴۳ ب.ظ

طاهری و انحرافی که هنوز قربانی می گیرد

رهپویان هدایت: عمده افراد جدا شده از عرفان دروغین حلقه و جعلیاتی که طاهری خود را با آن مطرح نمود و با اخاذی و کسب اموال نامشروع از کشور گریخت، بر نکاتی تاکید دارند که برخی از افراد متعصب و حامی طاهری هنوز نمی خواهند آن را قبول کنند.

در این حال برخورد با چند نفر از هم قطاران هم فکران طاهری در دو سه شهر کشور باز هم نشان داد که حقیقت ماجرا چیست. هر چند برای بسیاری از مخاطبان و آنانی که روزگاری در کلاس های عرفان حلقه شرکت می کردند موضوع روشن شده و متوجه انحرافات روش طاهری و بیراهه بودن راه او شده اند.

چندی قبل افرادی که با سنگ اندازی در مسیر درمانی کشور ادعای درمانگری و معجزه داشته اند! و از جمله پیروان طاهری بودند دستگیر و روانه زندان شدند. این افراد که در دو سه شهر کشور دستگیر شده اند با سوء استفاده از اعضا عرفان حلقه انواع فسادهای مالی را مرتکب شده و در مرتبه ای فجیع تر با بها دادن به آزادی های نامشروع و ارتباط آن با عرفان!! و تضعیف بنیان های خانواده به ترویج روابط غیر اخلاقی مبادرت می کردند.

انتهای عرفان های کاذبی که مانند قارچ هر روز از گوشه ای سر برون می کنند یقینا همین خواهد شد. طاهری هر چند خود از کشور گریخته است و با کسب اموال نامشروع و اخاذی های که از پیروان خود داشت در شرایط مرفه ی زندگی می کند اما هنوز آموزه های بی مبنا و غیر منطقی او در حال قربانی دادن است. عرفانی که طاهری در آن شرعیات را زیر سوال می برد و به صراحت دستور تعطیلی نماز خواندن را می داد!! و مدعی بود نماز را تا ترم 8 کلاس های عرفان حلقه می توانید کنار بگذارید!! و یا دنیای عارف را دنیای بی ابزاری می نامید و با توصیف دنیای عارفان به دنیای بی ابزاری مدعی بود: نظر به این‌که دنیای عرفان دنیای عشق است، پس فاقد هرگونه فن و روش و تکنیک، پند و نصیحت و استدلال، سعی و کوشش و... بوده و دنیای بی‌ابزاری است.!! (انسان از منظری دیگر، ص67) و دنیای عرفان را دنیای ماورای تکلیف دانسته و به نوعی دنیای خارج شدن از قید و بند تکلیف توصیف می نمود! و یا در یکی از مکتوبات خود به صراحت شیطان و سجده نکردن بر انسان را توجیه می کرد و ابلیس را با خداوند هماهنگ می دانست!!

بعید نیست که از چنین عرفان پر انحرافی افرادی خارج شوند که به انواع فسادهای اقتصادی و اخلاقی دچار شده باشند و هر از چندگاهی اخباری مبنی بر دستگیری پیروان متعصب عرفان حلقه منتشر شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی