رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه خرداد ۳ ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷ ق.ظ

آزادی مذهبی حلقه مفقودی جوامع مسیحی است.

رهپویان هدایت: سیاستمداران کشورهای غربی بر پایه آموزه‌های آیین مسیحیت بر این باور هستند که با توجه به تنوع ادیان و باورهای دینی بشریت بایستی از آزادی و احترام به آن‌ها رعایت شود. برای این امر سازوکاری اتخاذ کرده‌اند و هرساله نمایندگان مذاهب و ادیان مختلف جهان در آمریکا جمع شده و در این خصوص بحث و تبادل‌نظر می‌کنند.

کشورهای مسیحی که پیش‌قدم برای آزادی مذهبی در سطح جهانی هستند، هرگونه اظهارنظر و انتقاد در مورد آزادی مذهبی کشورشان را به‌شدت محکوم می‌کنند. در حال حاضر بسیاری از پژوهشگران مسیحی با چالش‌های جدیدی مواجه شده و هرروز بر مصائب آنان افزوده خواهد شد.

اخیراً دریکی از کشورهای جزیره‌ای شمال اروپا، یکی از کشیشان مشهور و سابقه‌دار مسیحی را به‌راحتی محاکمه و افکار و نظرات وی را خشونت‌آمیز مطرح کردند. این کشیش زن 62 ساله، به دلیل اینکه باورهای اصلی آیین مسیحیت مبنی بر ممنوعیت ازدواج همجنسگرایان را در فضای مجازی مطرح کرد، بنا بر شکایت کاربران فضای مجازی به مجازات حبس محکوم شد.

 کتاب منتشرشده از این کشیش مسیحی در خصوص باورهای اصیل و سنتی آیین مسیحیت، از سوی مقامات قضایی تنفرآمیز شناخته شد. او اعتراف کرد برخلاف آنچه از آزادی مذهبی و احترام به ادیان در مجامع جهانی صحبت می‌شود، در بطن آیین مسیحیت، مسیحیان واقعی حق اظهارنظر و ارائه نقطه نظراتشان در مورد آموزه‌های مسیحی را نداشته و مسیحیان راستین در اقلیت قرارگرفته‌اند.

به نقل از نشریه کریستین پست، این کشیش مسیحی اعلام کرده است: جامعه مسیحی به‌شدت در حال تغییرات بنیادین است که توان رسیدن و بررسی کردن آن از عهده ما خارج خواهد شد و امروز جوامع مسیحی در یک سانسور شدید برنامه‌ریزی‌شده از سوی سیاستمداران قرارگرفته‌اند. متأسفانه ارزش‌های اصیل آیین مسیحیت در حال نابودی است و جای تأسف دارد که تاکنون دستاورد مفید و مؤثری از این قبیل نشست های جهانی به بهانه آزادی مذهبی برای کاهش حداقلی مشکلات اعتقادی جوامع مسیحی حاصل نشده است.

در اخبار منتشرشده مربوط به این موضوع آمده است: بر اساس قانون اساسی این کشور اروپایی، آزادی بیان و مذهب از حقوق تضمین‌شده مردم است اما با تغییرات ایدئولوژیکی، عملاً رعایت این‌گونه اصول قانون اساسی امکان‌پذیر نبوده و دولتمردان هم عامدانه نسبت به این مسئله بی‌توجه هستند.

در  این گونه نشست های جهانی که هزینه های سرسام آوری برای دولتهای غربی (میزبان) دارد، مشاهده می شود  به جای  پرداختن به مصائب و مشکلاتی که جوامع مسیحی را در گرداب خود فرو برده است ، چرا فقط به برجسته سازی ادعای دروغین نقض آزادی مذهبی در کشورمان مشغول هستند.

بسی جای تأمل است....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی