رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه خرداد ۱۴ ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ق.ظ

ارتباط تشکیلاتی فرقه ساهاجا یوگا با آمریکا وانگلیس

سوال اینجاست که اگر انگلیس به عنوان خاستگاه صهیونیسم مسیحی و آمریکا به عنوان بزرگترین حامی این فرقه انحرافی،مدعی آرامش و شادی درمسیحیت است پس چگونه برای کسب آرامش برای شهروندان خود به یک فرقه گمراه تر از مسیحیت تبشیری پناه می برد .

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، فرقه ساهاجایوگا به سرکردگی شری ماتاجی یکی از عرفان های نوظهور مدعی روان درمانی است. از این رو یکی از مهم ترین راه های عضوگیری این فرقه استفاده از تکنیک های روانشناسی است و کسانی که ازلحاظ عاطفی ضربه دیده اند از مهمترین گروه های هدف برای این فرقه بوده است.

این فرقه که هدف خود را بخشش آرامش به اعضای خود معرفی کرده است تاکنون باعث از هم گسیختن بسیاری از خانواده ها و منزوی شدن افراد شرکت کننده در جلسات آن شده است.

مطلبی که در خصوص این فرقه انحرافی قابل عنوان است ارتباط تشکیلاتی قطب این فرقه با کشورهای آمریکا و انگلیس است؛ کشورهایی که پیشبرد اهداف شیطانی خود را در ایجاد فرقه های یک شبه تعریف کرده اند.

چگونه است فرقه ای که خاستگاه آن کشور هندوستان است بیشترین حضور قطب آن باید در کشور انگلیس باشد. در این ارتباط به عنوان نمونه می توان به سخنرانی شری ماتاجی در24 جولای 1979 ، هشتم می  1980 و چهاردهم جولای 2001 در لندن اشاره کرد که این تنها گوشه ای از ارتباط  تشکیلاتی این فرقه با کشور فرقه ساز انگلیس است.

درحالی که سراب آرامشی که به عنوان شناسنامه هویتی این فرقه ارائه شده است از طریق فیزیولوژی اعصاب صورت می گیرد نه آناتومی عضلات، پس چه ارتباطی بین این فرقه با دولت آمریکا می تواند وجود داشته باشد که فردی که مدعی الوهیت و روان درمانی است و از این طریق مشغول به کلاهبرداری است به عنوان متخصص علوم پزشکی برایش فرش قرمز پهن می شود.

چرا باید شری ماتاجی در کنفرانسی که با عنوان "ساهاجایوگا وسلامت"، در 19 ژوئن 2000 با حضور بیش از 550 پزشک متخصص در موسسه سلامت آمریکا در شهر واشنگتن برگزار شده است به عنوان سخنران دعوت شود و در جمع متخصصین علوم پزشکی در خصوص رمز علم پزشکی سخنرانی کند!!

سوال اینجاست که اگر انگلیس به عنوان خاستگاه صهیونیسم مسیحی و آمریکا به عنوان بزرگترین حامی این فرقه انحرافی، مدعی آرامش و شادی در مسیحیت است پس چگونه برای کسب آرامش برای شهروندان مسیحی خود به یک فرقه گمراه تر از مسیحیت پناه می برد.

به نظر می رسد تاکتیکی که این دو کشور محوری نظام سلطه در راه رسیدن به راهبرد تسلط بر جهان در حال دنبال کردن آن هستند همان ایجاد فرقه ها و گروه های متعدد و بی شمار است تا در این میان، جلوی نفوذ فزاینده اسلام درکشورهای غربی جلوگیری کنند .

جالب اینکه در معرفی که از قطب فرقه، درسایت ها و وبلاگ های این فرقه به عمل آمده است وی را فردی انقلابی وهم رزم مهاتما گاندی می داند و او را زندانی انقلابی استقلال هندوستان معرفی می کنند که مورد آزار و اذیت فرمانداران انگلیسی قرار گرفته است.

این در حالی است که از جمله ارتباطات شری ماتاجی با انگلیس که مورد اشاره این سایت ها نیز قرار گرفته است، حضور مادر وی در انگلیس و دریافت مدرک تحصیلی خود از دانشگاه فرگوسن انگلیس و ازدواج او با فردی سیاسی که به دلیل خوش خدمتی به سرویس جاسوسی انگلیس، موفق به دریافت شوالیه از ملکه الیزابت دوم شده، قابل ذکر است.

 

بنا بر این گزارش یکی از راهکارهای این فرقه برای به دست آوردن پایگاه اجتماعی در ایران، استفاده از عقاید اسلامی مسلمانان است. در برخی از موارد سران این فرقه با استفاده از یک حدیث از پیامبر اعظم (ص) یا ائمه اطهار(ع) ، مطالب التقاطی و الحادی را به فریب خوردگان خود، تلقین می کنند.

ای در حالی است که این فرقه هیچگونه مشابهتی با دین اسلام ندارد و حتی در موارد بسیاری اعتقادات و عملکرد این فرقه، مخالف صریح آموزه های اسلامی است. مواردی همچون اعتقاد به تناسخ ارواح ، عدم اعتقاد به بهشت و جهنم، مسخره کردن انذار و تبشیر قرآن قابل اشاره است.

از جمله راه هایی که مشترکا توسط همه فرقه های انحرافی، از جمله ساهاجایوگا، جهت جذب مخاطب استفاده می شود، سوء استفاده از مشکلات روحی و جسمی فرد است. بیماران جسمی و مبتلایان به افسردگی و معتادین و خانواده های از هم گسیخته، اولین طعمه های این فرقه های کاذب هستند.

یکی از مهمترین اهداف مسئولین و دست اندرکاران این فرقه کسب منافع اقتصادی است. اخذ شهریه های سنگین برای شرکت در جلسات و کلاس های این فرقه، تولید و فروش گسترده سی دی های آموزشی و تبلیغی، فروش پوسترها و عکس های مربوط به ساهاجایوگا و قطب فرقه شری ماتاجی از مهمترین منابع تامین مالی این فرقه بوده است.

البته با توجه به حجم بالای فعالیت این فرقه در سطح جهان بسیار دور از ذهن است که صرفا با اتکا به منابع مالی فوق، بتواند عقاید خرافی خود را در این سطح منتشر کند، به نظر می رسد سفرهای شری ماتاجی به انگلیس و آمریکا، بی هدف نبوده است و از این طریق توانسته باشد بخش قابل توجهی از بودجه سرویس های جاسوسی این دوکشور برای مقابله با اسلام را به سوی این فرقه جذب کرده باشد.

گفتنی است، تمسک به عکس های قطب فرقه جهت رسیدن به آرامش درونی ادعایی، هم یکی از راهکارهای فریبنده برای کلاهبرداری مورد استفاده شیادان مرتبط با این فرقه قرار می گرفته است که با دستگیری اعضای هسته مرکزی این فرقه انحرافی در سال 1391 در ایران، سازمان این بنگاه کلاهبرداری نیز از هم پاشیده شده است.

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

لطفا برای اشنایی بیشتر با این فرقه اطلاعات بیشتری بدهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی