رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: امروزه تشکیلات فرقه ضاله بهائیت و مهره های آن از هر ابزاری برای شانتاژ رسانه ای استفاده می کنند و این حربه را به جایی رسانده اند که جسد اعضاء فرقه را دستآویزی برای مظلوم نمایی قرار داده اند. اخیرا پس از مرگ یکی از عناصر فعال بهائی، بستگان وی با دفن جسد موافقت نکردند و علت عدم دفن را به امور غیرواقعی ربط داده اند.

جالب است فرزند این عنصر بهائی که مانند والدین خویش سال ها در خدمت تشکیلات صهیونیستی بهائیت، علیه دین و دنیای ملت ایران فعالیت کرده(با هدف قهرمان سازی)پس از مرخصی از زندان به جای قدر دانی، به دروغ پراکنی و نشر اکاذیب روی آورد و با فوریت اعلام کرد که جسد مادر خویش را به دلیل موانع دفن به دانشگاه علوم پزشکی جهت تشریح اهدا کرده است.

طبق بررسی ها و استعلام از مسئولین مربوطه مشخص شد، علی رغم خیانت های بهائیان، با بستگان میت جهت دفن عضو فرقه تماس گرفته شد و با این حال آنان رضایت به این امر ندادند و استنکاف کردند. آنان با عدم پذیرش دفن میت سعی کردند تا شرایط را برای مظلوم نمایی و شانتاژ رسانه ای فراهم کنند.

در واقع، در فرقه هایی چون بهائیت، محبت و عاطفه فرد، در اراده تشکیلات استحاله می شود تا جایی که حاضر می شود جسد مادرخویش را ابزاری برای  هوچی گری رسانه های برانداز قرار دهد. قابل توجه است، میت بهائی در زمان حیات هیچ رضایت نامه ای که مطابق آن جسد وی مورد تشریح قرار گیرد، نداشته و از آن مهمتر، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی، جسد عنصر بهائی جهت تشریح پذیرفته نشد چراکه وی با بیماری عفونی از دنیا رفته است. با این وصف، ادعای مهره بهائی در خصوص اهدا جنازه مادر خویش کذب می باشد.

اما نکته دیگر اینکه بهائیان به دروغ مدعی تبعیت از قانون می شوند و این درحالی است که مهره های داخلی و خارجی این جریان شوم به طور علنی با شبکه های برانداز و ضداسلامی همکاری می کنند و در عمل، هر اقدامی که موجب لطمه به دین و دنیای ایرانیان است انجام می دهند. نمونه بارز این یاغی گری و طغیان در زمینه دفن اعضاء فرقه است که امروزه به هر شکل ممکن برای تخطی از قانون تلاش می کنند تا دفن اعضاء فرقه را مبدل به یک عملیات روانی و شانتاژ رسانه ای کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۱۹
انجمن رهپویان هدایت

بهائیت

رهپویان هدایت

نقد بهائیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی