رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت، گروهک نام آشنایی برای همه، به اسم انجمن" معتادان گمنام"-که گاهی با مخفف انگلیسی آن (NA ( Narcotics Anonymous معرفی می شود- به عنوان ابزاری برای جذب افراد به فرقه مسیحیت صهیونیستی بکار برده می شود.

نکته قابل تاملی که شاید تاکنون چندان مورد توجه قرار نگرفته، پشت پرده و ماهیت واقعی این انجمن است. بررسی کتب و نشریات مربوط به NA نشان دهنده شباهت های بسیاری میان آموزه‌های آن و مسلک مسیحیت تبشیری است که نفوذ اردوگاه صلیبی در انجمن مزبور را نشان می دهد.

به عنوان مقدمه، ‌ذکر این نکته لازم است که مسیحیت صهیونیستی، از روش ها و راهکارهای گوناگونی برای جذب اعضاء جدید به این فرقه استفاده می کند و تنها چیزی که برای آنها مهم نیست، حقیقت و سرنوشت توام با سعادت انسان است. به عنوان یکی از این روش‌ها، می توان به ایجاد سازمان های به اصطلاح ترک اعتیاد اشاره کرد.

در هر جامعه ای تعدادی افراد با مشکلاتی همچون فقر، بیماری، اعتیاد، طلاق و ... روبرو هستند و متناسب با فرهنگ و ساختار اجتماعی هر کشور، راهکارهایی برای مقابله با آنها وجود دارد.

در نقشه عمل فرقه ها،‌ افراد آسیب پذیری همچون گروه های اجتماعی پیش گفته، گزینه های مناسبی برای جذب و استفاده ابزاری از آنها است.

اعتیاد، امروزه به عنوان مقوله ای شناخته می شود که برخی خانواده ها با آن درگیر هستند. به این موضوع، چه به عنوان یک جرم و چه به عنوان یک بیماری نگریسته شود، راه مقابله با آن مشخص و در نتیجه نیازی به تشکیل گروه و انجمن، برای رهایی از آن نیست.

انجمن هایی که هر روز با نام های گوناگونی چون: معتادان گمنام، الکلی های گمنام، پرخوران گمنام و ... سر بر می آورند، هر کدام، گروهی از افرادی که در دام گناه یا معضلی افتاده اند و نیاز به یک مشاور مطمئن برای آزادی دارند،‌ را هدف قرار داده اند.

این اجتماع ها، برخی اوقات، در اماکن مقدسی مانند: مساجد نیز تشکیل می شود و تصور همگان از آن، یک سازمان غیر دولتی است که با هدف زدودن اعتیاد از افراد و راحت شدن خانواده ها شکل گرفته؛ در حالی که با گذر از پوشش ظاهری و پوسته خارجی آن و رسیدن به لایه‌های زیرین، فریاد سقوط انسانیت، به گوش می رسد.

متناقض نمائی که بین لایه های رویی و زیرین این تشکل‌های خانمان سوز،  وجود دارد، ذهن هر جوینده ای را به سمتی پیش می برد که در مرکزیت این دایره چه افراد و فرقه هایی قرار دارند؟

قدم های دوازده گانه ای که به عنوان قدم های اساسی در انجمن "معتادان گمنام" مطرح شده، تطابق معناداری با گام های ده‌گانه‌ای دارد که در ساختار مسیحیت صهیونیستی برای جذب و حفظ افراد در این فرقه بکار گرفته می‌شود.

این فرقه با تشکیل کمیته ای تحت عنوان" نجات معتادین" در تشکیلات جماعت ربانی از یک سو و مدیریت صحنه ای دیگر با عنوان انجمن "معتادان گمنام"، از سوی دیگر، ‌افراد را به جای نجات از کژراهه اعتیاد به بیراهه و مرداب مسیحیت صهیونیستی می کشانند.

سرمایه گذاری کلانی که از جانب این فرقه، با جلوداری کلیسای غیر قانونی جماعت ربانی در ایران دنبال شد،- و هم اکنون نیز در قالب های به ظاهر دوستانه انجام می شود-،  نشان دهنده اهمیت و ارزش این موضوع در برنامه های طولانی مدت آن، است.

مار خوش خط و خالی که توسط گردانندگان این فرقه در چنین انجمن هایی به معتادین و خانواده های آنها نشان داده می شود، ‌بعد از جذب و پیوستن فرد به فرقه، به اژدهایی هفت سر برای فرو بردن همه جانبه وی در بستر اهریمنی فرقه تبدیل شده و از این پس، راه بازگشت فرد بسیار مشکل بوده و نیاز به عزم بسیار جدی تر برای ترک این فرقه دارد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۳)

خیلی از اعضای این انجمن رو میشناسم که میتونستی قسم بخوری تو لشگر شیطان امیر و فرمانده هستن اما امروز تغییر ات عجیبی کردن
خیلیاشون نماز میخونن روزه میگیرن تو مراسم عذای مولا امام حسین خدمت میکنن تو مراسم اربعین مسافر کربلا میشن
من تو این افراد بیشتر اموزه های نهج البلاغه رو دیدم .
این تغییرات مثبت نمیتونه کاره یهودیت باشه . بیشتر شبیه معجزه میمونه
خدا هرکس رو که بخاد نجات میده
پاسخ:
با تشکر 
سخن اصلی این است که پایه این انجمن در مسیحیت تبشیری ریشه دارد شما می توانید به زندگی فرانک باچمن کسی که اصول 12 گانه انجمن از روی اصول 6 گانه او در گروه آکسفورد برداشته شده نگاهی بیندازید
ما بنا را بر این نمی گذاریم که اعضای انجمن در هر جایی در دام آموزه های فرقه ای گرفتار می شوند بلکه ممعتقدیم درباره فعالیت های این قبیل انجمن ها می بایست تعمق بیشتری صورت گیرد.
باز هم از شما مخاطب عزیز تشکر می کنیم
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۱۵:۲۴ رامین اکبری
من در اولین فرصت ده سال شناخت از این موجودات براتون حتما ارائه میکنم،نودونه درصد دکون لاز کردن مثل دراویش یه عده بدبخت دلمرده هم مرید گرفتن برا خودشون و آقاجون بازی ،از اونجا که لوسیفر تسلط بر دلهاشون داره نسبت به مسائل جنسی مثل بهائیان رفتار می کنند
سلام برای خیلی ها دکون باز شده،ده سال عمرم تو این انجمن شیطانی بدون برنامه گذشت ،معتاد یا ترک کنه یا خودش بکشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی