رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: با شروع فصل سرما در کشورهای اروپایی، بحران‌های جدید در حال شکل‌گیری است. مسیحیان اروپایی بنا بر هشدارهای مقامات کلیسایی برای رویارویی با یک زمستان سخت هنوز آمادگی لازم را پیدا نکردند. در این مجال برای ترسیم وضعیت امروز جامعه مسیحیت اروپایی، بخشی از اخبار منتشرشده در سایت‌های معتبر مسیحیت را به‌صورت خلاصه و گذرا بیان خواهیم کرد.

بسیاری از اسقف‌های کشورهای اروپایی من‌جمله انگلیس، در اواسط فصل پاییز، به مسیحیان هشدار جدی دادند که زمستان سخت و طاقت‌فرسایی خواهند داشت. آنان از مقامات دولتی درخواست کردند امکانات و کمک‌های لازم را در اختیار کلیسا بگذارند که تاکنون جواب مؤثر و قانع‌کننده‌ای دریافت نکردند.

به نقل از سایت کریستین تودی، مؤسسات خیریه‌ای مسیحیان و روسای کلیساهای انگلیس به‌شدت از بی‌توجهی مقامات دولتی عصبانی هستند. علی‌رغم پیگیری‌های مکرر صورت گرفته از سوی اربابان کلیسا، دولت بودجه ناچیزی را برای آنان در نظر گرفت که نتیجه آن جز شدت یافتن عصبانیت آن‌ها چیز دیگری نبود.

بسیاری از مسیحیان به میزان ناچیز بودجه‌ای که در اختیار روسای کلیسا قرار خواهد گرفت اعتراض کردند و به‌صراحت اعلام کرند: این اقدام دولت یک امر غیراخلاقی و ناعادلانه بوده و کاملاً برخلاف آموزه‌های کتاب مقدس است.

مقامات دولتی انگلیس اخیراً به روسای کلیسا، اعلام کردند به دلیل فشار های اقتصادی و بحران‌های مالی که در سطح کلان کشور قرار داریم، بیش از این توان کمک‌رسانی را ندارد اما وعده‌هایی به آنان داده‌شده است که چندان مورد موافقت روسای کلیسا قرار نگرفت.

برخی از اسقف‌ها و کشیشان انگلیسی طی بیانیه‌ای از دولت درخواست کردند که در خصوص رقم بودجه تعیین‌شده تجدیدنظر کنند و در این شرایط اضطراری به یاری آنان بشتابند و حتی مواد غذایی و اقلام لازم را هم در اختیار آنان بگذارند.

امروز اربابان کلیسا، هر آنچه بتوانند از مقامات دولتی درخواست می‌کنند از بودجه‌های مالی، کاهش مالیات‌های دریافتی، معافیت از پرداخت هزینه‌های مربوط به اماکن کلیسایی گرفته تا مواد اولیه پخت‌وپز برای صرف وعده‌های غذایی روزانه.

اربابان کلیسا به مقامات دولتی هشدار داده‌اند با شروع بحران‌های فصل سرما، بسیاری از مسیحیان به اماکن کلیسایی پناه خواهند آورد و درنتیجه بایستی پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های آنان خواهیم بود.

برخی از روسای کلیسایی، درصدد هستند هر چه زودتر تجهیزات لازم برای سکونت و استقرار مسیحیان در کلیسا فراهم کنند اما بنا بر اعترافات منتشرشده در نشریات و جراید انگلیسی، دولت هیچ مساعدتی با آنان نکرده و حتی خیرین و افراد ثروتمند هیچ‌گونه کمک مالی نکرده‌اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

مسیحیت تبشیری

نقد مسیحیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی