رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه ارديبهشت ۱۷ ۱۴۰۲، ۰۹:۵۶ ق.ظ

بهائیان جنگ طلبانی مدعی صلح

رهپویان هدایت: سردمداران بهائیت مانند بها و اتباع اولیه وی همان افرادی بودند که در فتنه بابیه حضور فعال داشتند. فتنه بابیه همان آشوبی بود که مریدان علی محمد باب راه انداخته بودند و از انجام هیچ جنایتی پرهیز نمی کردند. طبق گزارشات تاریخی، مریدان باب در مازندران پس از کشتار بی رحمانه، اجساد را نیز مثله کردند و در مناطق دیگر مانند زنجان در انجام خشونت افراط زیادی بروز دادند.

طبق دستورات باب، غیر بابی ها در شهرهایی چون شیراز باید از میان برداشته می شدند، کتابخانه ها به آتش کشیده می شدند و تنها بابی ها باید بر جهان حاکم می گردیدند. این محور اصلی فعالیت بابی ها بود که بر مبنای آن طریق جنگ را در پیش گرفتند.

بها، سرکرده فرقه ضاله بهائیت که خود از بابی ها بود، پس از اتهام مشارکت در ترور ناصرالدین شاه از ایران گریخت و از آنجا که در ادامه جنگ طلبی ها ناکام ماند، به ترور مخالفان روی آورد. وی با راه اندازی بهائیت، مدعی صلح طلبی شد و این درحالی بود که وی از اساس قوه ای برای جنگ آشکار نداشت.

واقعیت آن است که بها و در مجموع، جمیع بهائیان به دلیل شکستی که در جنگ های خود داشتند و همچنین به سب بی اقبالی مردم ایران به جریان دچار سرخوردگی شده، روش جنگیدن را تغییر دادند. در این تغییر روش، جنگ آشکار با عقائد و فرهنگ مردم ایران جای خود را به جنگ نرم داد به این معنا که مهره ها باید تلاش کنند تا طبق دستورات و قواعد تشکیلاتی، با رخنه در جامعه هدف، ارکان آن را از درون دچار ضعف نمایند.

در جامعه اسلامی ایران که یکی از مهمترین و به عبارتی اصلی ترین جامعه هدف بهائیان است، ارکان ایمانی، اخلاقی و دینی مورد هدف قرار داده شد و در پیام های آشکار پنهان از مهره ها خواسته شد در صدد تضعیف آن ها برآیند. ارزش هایی چون عفاف، حجاب، امر به معروف، نهی از منکر و معاملات غیر ربوی مولفه هایی هستند که امروزه مهره های فرقه ضاله بهائیت در صدد از میان بردن آن ها هستند و از این رو چنین مواجهه ای از جنگ آشکار به مراتب ضرر بیشتری دارد.

در جنگ آشکار، دشمن و مقاصد او کاملا واضح است درحالی که در شیوه جنگ نرم، دشمن، اهداف و مقاصد خود را به راحتی بروز نمی دهد و از ابزار نفوذ برای پیاده سازی آن استفاده می کند. بر این مبنا، امروزه مهره های فرقه ضاله بهائیت که در نهادهای بین المللی صهیونیستی مدعی صلح هستند، این پوشش را برای کتمان هویت اصلی جنگ طلبانه خویش انتخاب کرده اند.

اما نکته دیگر که نباید از آن غافل شد این است که فرقه ضاله بهائیت با یک تغییر کاربری از بابیه به بهائیت، از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورد که در همین فرایند، فعالیت خود به مثابه یک سرویس جاسوسی را آغاز کرد. در جنگ نرم، سرویس های جاسوسی همواره نقش اساسی دارند و از این جهت است که تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در حیفا، زیر نظر سرویس های جاسوسی صهیونیستی است و با مطابق با نقشه های آن پیش می رود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی