رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آذر ۴ ۱۴۰۲، ۰۴:۱۱ ب.ظ

بهائیت و ادعای صلح جهانی

تشکیلات فرقه ضاله بهائیت که به اندک اتفاقی بیانیه صادر می کند و مهره های رسانه ای خود را با هدف شانتاژ رسانه ای راهی شبکه های برانداز می نماید در خصوص جنایات رژیم غاصب صهیونیستی مانند گذشته طریق حمایت از ظالم را پیشه کرده است.

جالب است، فرقه ای که برای عوام فریبی یکی از محورهای خود را صلح جهانی عنوان می کرد امروزه خود در مرکز شعله های جنگ قرار گرفته و با این حال هیچ حرف یا پیامی پیرامون نفی جنگ به میان نمی آورد.

واقعیت آن است که بهائیان و تشکیلات شوم آنان با هدف خلع سلاح جوامع اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی شعارهایی چون صلح جهانی را طراحی کرده اند و از این رو دقیقا طبق منافع و مصالح صهیونیست ها از آن استفاده می کنند.

از همان ابتدا سرکردگان بهائیت و تشکیلات این نحله شوم در پیوند دوستانه با صهیونیست ها بودند چنانچه در یکی از نشریات بهائی آمده:

«با نهایت افتخار و مسرت، بسط و گسترش روابط بهائیت با اولیای امور [جمعی از دوستان بهائی] دولت اسرائیل را به اطلاع بهائیان می رسانیم. آنها احساسات صمیمانة بهائیان را برای پیشرفت دولت مزبور به بن گوریون ـ نخست وزیر اسرائیل ـ ابراز نموده، او در جواب گفته است: از ابتدای تاسیس حکومت اسرائیل، بهائیان همواره روابط صمیمانه ای با دولت اسرائیل داشته اند

(منصوری، جواد، تاریخ قیام پانزدهم خرداد به روایت اسناد، ج1، ص 332.)

جالب است که مسئله جاسوسی بهائیان برای رژیم غاصب صهیونیستی چیز پنهان و در لفافه ای نیست چنانچه پروفسور نرمان‌ تیویج‌ یکی‌ از شخصیت‌های‌ سیاسی‌ رژیم صهیونیستی‌ به‌ پاس‌ خدمات‌ بهائیان‌ به‌ آنان نوشت‌: امر بهائی‌ که‌ مرکز آن‌ حیفا و عکاست‌ و این‌ دو مدینه‌ زیارتگاه ‌پیروان‌ آن‌ است‌ به‌ درجه‌ای‌ از پیشرفت‌ و تقدم‌ نایل‌ گشته‌ که‌ مقام‌ دیانت‌ جهانی‌ و بین‌المللی‌ را نموده‌ است به‌ همین‌ جهت‌ بهائیان‌ در بسیاری‌ از کشورها به‌ نفع‌ دولت ‌اسرائیل‌ جاسوسی‌ می‌کنند.

(اسماعیل رایین، انشعاب در بهائیت، تهران، مؤسسه‌ تحقیقی رایین، بی‌تا، ص170)

با این وصف، حمایت تشکیلات بهائیت از رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین سیاه نمایی علیه ایران دو خط باطلی هستند برای تشکیلات فرقه ضاله بهائیت به عنوان محور فعالیت تعریف شذه است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۰۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی