رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: یکی از سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی، از بین بردن آیین مسیحیت در سرزمین مادری حضرت عیسی مسیح است. این رژیم منحوس از هر برنامه و بهانه‌ای که منجر به آزار و اذیت مسیحیان فلسطینی شود، هرگز دریغ نمی‌کند.

اخیراً در جریان عملیات نظامی طوفان الاقصی، مسیحیان اوانجلیستی سرسپرده رژیم صهیونیستی به مسیحیان فلسطین اعلام کردند برای رهایی از مشکلات و درگیری‌های جنگ نظامی با نیروهای حماس، بهتر است هرچه زودتر منازل خود را ترک کنند.

یکی از کشیشان اوانجلیستی آمریکایی مقیم مناطق اشغالی، در یک برنامه خبری ضمن سیاه نمایی از دفاع مشروع ملت فلسطین و تروریست خواندن نیروهای نظامی حماس، خطاب به مسیحیان فلسطینی، اعلام کرد امروز بسیاری از شما (مسیحیان) به کشورهای اروپایی و آمریکا مهاجرت کرده‌اند و این‌یک کار کاملاً عاقلانه است.

این کشیش اوانجلیستی با اظهارات دروغین خود سعی می‌کند به آنان القا کند که تنها رژیم صهیونیستی می‌تواند مال و جان آنان را در برابر نیروهای نظامی حماس حفظ کند و هرچه به سکونتشان در این کشور ادامه بدهند، با سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی مواجه خواهند شد.

  مسیحیان اوانجلیستی درصدد هستند از آب گل‌آلودی که امروز سرزمین فلسطین را در برگرفته، ماهی بگیرند و جمعیت آماری آنان را نسبت به سال‌های گذشته کاهش دهند. درنهایت، مسیحیان سرزمین فلسطین را از درجه اعتبار و جایگاه قانونی خارج کنند.

این توطئه شیطانی مسیحیان اوانجلیستی توسط مسیحیان فلسطینی این‌گونه خنثی شد که اخیراً اعلام کردند به دلیل ابراز مخالفت با حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مراسم کریسمس سال 2023 میلادی را برگزار نمی‌کنند.

در بیانیه کلیسای مسیحیان فلسطینی خاطرنشان شد: هرساله در همین ایام کار برای تزیین شهر برای جشن گرفتن و استقبال از کریسمس با شادی آغاز می‌شد، اما امسال «به‌جای لبخند زدن به کودکان، به‌جای هدیه دادن، التماس رحمت به آن‌ها شد. برای کودکان غزه که زیر بمباران، جنگ و ویرانی است، حتی کمک‌های بشردوستانه هم نمی‌توانست ارسال شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی