رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت، رسول حیدری، که یکی از مبلغین فعال فرقه مسیحیت صهیونیستی است، با نمایش بی سوادی خود از الهیات ادیان، انتخاب پیامبر اکرم(ص) از جانب خدا را، نوعی تبعیض و آپارتاید معرفی کرد و مدعی شد اسلام از جانب خدا نیست!

این فعال تبلیغ مسیحیت صهیونیستی که قبل از این نیز اظهارات جنجالی و توهین آمیزی در رابطه با دین مبین اسلام داشته است، به طور وقیحانه ای خاتم الانبیا بودن پیامبر(ص) را زیر سوال برد و با آوردن جملاتی از کتاب مقدس تحریف شده، همه مسیحیان را نبی و پیامبر خدا خواند.!!

با توجه به اینکه بنا بر اعتقاد مسیحیت، انسان به واسطه گناه اولیه حضرت آدم، ذاتا گناهکار است و تمامی پیامبران الهی، نیز به این صفت نادرست متهم می شوند؛ حال سوال اینجاست که چگونه یک فرد عادی به صرف اینکه خود را مسیحی معرفی کند، می تواند رسول خدا باشد؟

بررسی تحلیلی این توهین های سخیف نشان می دهد که روند رو به رشد اسلام آوردن افراد مسیحی،- با وجود شناخت کم مسیحیان از اسلام و فشارهای وارده بر آنان در جوامع غربی-، اردوگاه صلیبی را بسیار نگران کرده و با توجه به اینکه یارای مقابله با این پیشرفت را ندارند،‌ به توهین و اسائه ادب روی آورده اند.

رسول ادبی -که بعد از ارتدادش فامیلی حیدری را برای خود برگزیده است-، دچار بیماری روحی و روانی بوده و به دلیل نداشتن ثبات شخصیت، مورد انتقاد شدید برخی از افراد و گروههای مروج مسیحیت صهیونیستی نیز واقع شده است؛ به عنوان نمونه، دروغ پردازی های وی در ارتباط با فوت مادرش، مدتها کشمکش هایی را بین گروههای مسیحی به وجود آورده بود.

 مجریان شبکه ماهواره ای محبت، از یک طرف، درباره تعداد مسیحیان ایران، ‌بزرگنمایی و یاوه گویی می کنند و از طرف دیگر، با توجه به عدم استقبال ایرانی ها از تبلیغات فرقه ای مسیحیان پروتستانی، خشمگین شده و با حقد و کینه به مسلمانان و اعتقادات آنها حمله رو می شوند.

 بنا بر این گزارش، شبکه ماهواره ای محبت، با کمک های مالی سازمان سیا آمریکا، از اول مارس ۲۰۰۶ میلادی برنامه‌های خود را آغاز کرد. این شبکه فارسی‌زبان، با تولید برنامه های متنوع، در قالب های مختلفی مانند: برنامه های داستانی، سریالها، فیلم، موسیقی و ... ، به ترویج مسیحیت صهیونیستی در بین فارسی زبانان کشورهای ایران،‌افغانستان و تاجیکستان می پردازد.

 فریبرز انصاری-مدیر تلویزیون محبت-، این شبکه را سیاسی نمی داند ولی پایش برنامه های آن، این ادعا را به شدت رد می کند و جای پای عناصر و تفکرات ضد انقلاب، به وضوح در برنامه های آن مشاهده می شود و حرکت این شبکه به سمت سیاست زدگی، تا آنجا پیش رفته که به تازگی برنامه ای با عنوان "اِم نیوز"، تولید و در آن، به پخش اخبار و تحلیلهای سیاسی و اجتماعی جهت داری درباره اوضاع داخلی ایران و دیگر کشورهای مسلمان و مخالف سیاستهای غرب، می پردازد.

این شبکه که ارتباط گیری خود را بر اساس اصول روانشناسی فریب و بازسازی فکری، قرار داده است، پس از به دام انداختن افراد، از راههای گوناگونی مانند تلفن، چت، شبکه های اجتماعی، پست الکترونیک و یاهو مسنجر و ... با آنها ارتباط می گیرد.

گفتنی است، شبکه ماهواره ای محبت ارتباط نزدیکی با سازمان های به ظاهر مسیحی و در واقع کارتل اقتصادی، مانند: ایلام- موسسه تبلیغی مسیحیت صهیونیستی که در انگلیس در حال فعالیت است- دارد و بخشی از برنامه های این شبکه، توسط این سازمانها تولید و به روی آنتن می رود.  


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی