رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
انجمن رهپویان هدایت: کشیش ادوارد هوسپیان مهر یکی از کشیشان و مبشران مسیحی ایرانی وابسته به اردوگاه جریان صهیونیسم مسیحیت است که هر چه در توان دارد در راه تبشیر مسیحیت وابسته به این جریان کوتاهی نکرده است.  تبشیری ها او را یکی از برجسته ترین واعظینی می دانند که کلیسای ایران تاکنون به خود دیده است. موعظات و دروس تعلیمی وی که از 50 سال پیش در کلیسا فعالیت می کند پیوسته از شبکه های ماهواره ای وابسته به تبشیری ها پخش می شود.

وی که در آیین ارتدوکس بود در کودکی با تلاش اعضای فرقه جماعت ربانی آیینش را ظاهرا به پروتستانی جماعت ربانی تغییر داد. ماجرای بی بندوباری پدر و وضعیت آشفته خانواده وی را طعمه ای برای تبشیری های وابسته به اردوگاه جریان صهیونیزم مسیحی قرار داد که بعد از مدتی فعالیت و دریافت کشیشی از دست آنان به صورت مهره ای تمام وقت در خدمت این جریان قرار گرفت.  

ادوارد هوسپیان مهر بعد از مهاجرت از ایران که بعد از سال 2000 انجام شد شبان کلیسای فارسی زبان شمال لندن را سروسامان داد و در تحت مدیریت وی مشایخی مانند ایرج مفرد و کشیش فریدون مخوف و شماسانی مانند خاطره روئین، مریم داودی، خسرو خضری و حسین امیری به فعالیت های تبشیری می پردازد.

این تیم سراسر پارسی یک کشیش وابسته به اردوگاه تبشیری گویای واضح اهداف دراز مدت این اردوگاه برای سراسر ایرانیان با هر مذهب و قومیتی است.

ادوارد هوسپیان مهر بعد از راه اندازی شدن «کانون الهیات پارس» ضمن عضویت در تیم به اصطلاح خدمتی پارس یکی از فعالان این کانون است.  

وی همچنین در تیم به اصطلاح خدمتی «پارس همراه» در کنار افرادی مانند مهرداد فاتحی، سارو خاچیکیان،  ساسان توسلی، کشیش منصور برجی، مالکوم استیر، تت استیوارت، نیک لان، کیوان سیروس، هندریک شانظری، الیاس زیدیفرد، ماریت میکائیلیان و منصور خواجه‏ پور فعالیت دارد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

aramane ke ba bagie agvam moshkel daran
nemidunam in agaye hoospi che nafei vasash dare ke oftade to mellat vase tabligat....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی