رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
ادوارد فدوی رشتی (هوسپیان مهر) که در قاموس فرقه جماعت ربانی یک کشیش کهنه کار نامیده می شود، در موعظات خود خاطراتی را از چگونگی سقوط اعضای کلیساها بیان می کند.

به گزارش «انجمن رهپویان هدایت» ادوارد هوسپیان در یکی از موعظات خود با اشاره به زمان قبل از انقلاب اسلامی در ایران، ماجرای جوانی را تعریف می کند که برای تبلیغ مسیحیت در بین زنان روسپی در مراکز فساد رفته و پس از مدت کوتاهی توسط آن زن ها به فساد اخلاقی دچار شد.

ادوارد هوسپیان همچنین در بخش دیگری از موعظه اش زنان بالای چهل سال در کلیسا را باعث انحراف اعضای جوان کلیسا عنوان می کند و می گوید که تجربه نشان داده است که زنان چهل سال به بالا در ارتباطاتشان بیشتر موجب تباهی در بین اعضای کلیسا می شود.

این سرکرده فرقه جماعت ربانی در حالی اعضای کلیسا را به دوری از زنان میانسال توصیه می کند که خودش در فاصله کوتاهی بعد از فوت همسر اولش با یکی از بیوه های تبشیری ها به نام نازی میرپنجی (هوسپیان مهر) ازدواج می کند و این ازدواج به یک سری از درگیری ها در کلیسا دامن می زند.

حال اینکه ادوارد هوسپیان چگونه در مدت کوتاهی توانست تمام علایق نازی میرپنجی را بسنجد و با او رابطه عاطفی برقرار کرده و در نهایت ازدواج کند حتما سوالی را برای سایر اعضای کلیسا ایجاد خواهد کرد و پاسخ این سوال می تواند بخشی از ریاکاری ها را در سرکردگان فرقه جماعت ربانی افشا کند.

روابط آشکار و پنهان کلیساهای متعلق به فرقه جماعت ربانی، رقص های مختلط، تشکیل گروه های موسیقیایی مفسده انگیز، تبشیر ایرانی های مسلمان به وسیله جنس مخالف و ... بخشی از سناریوهای راهبردی تبشیری ها در ایران است.

با توجه به اینکه تشکیل این فرقه در ایران از یک انگیزه قوی سیاسی حکایت دارد قاعدتا تعالیم مربوط به مسیحیت و آموزه های منتسب به انجیل نمی تواند جایگاهی در بین اعضای کلیسا داشته باشد. هر چند که در ظاهر امر آموزشگاهی به نام آموزشگاه کتاب مقدس ایران برای تعلیم و مطالعه آموزه های مسیحیت تشکیل شده است، نتیجه همان غالب بودن بی اخلاقی ها در بدنه و سران کلیساهای منتسب به اینگونه فرقه ها است.

انتشار تصاویر و فایل های صوتی منتسب به برخی روابط غیراخلاقیدر  سرکرده های فرقه جماعت ربانی در فضای مجازی گویای شیوع این گونه رفتارها در این افراد است و بخشی از این گونه رفتارها بعد از مهاجرت این سرکرده ها از ایران علنی تر و  در فضای زنده رسانه ای انجام می شود.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی