رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه آذر ۱ ۱۴۰۲، ۰۹:۴۲ ق.ظ

خشونت‌طلبی مسیحیان اوانجلیستی حدوحصر ندارد

رهپویان هدایت: با شروع عملیات نظامی طوفان الاقصی در مناطق اشغالی، خوی وحشی‌گری و خشونت‌طلب اوانجلیست های آمریکایی بیشتر از یهودیان صهیونیستی نمایان شده است. مسیحیان اوانجلیستی ساکن آمریکا برخلاف وجدان بیدار ملت‌های جهان، بر این باور هستند که حملات وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی لحظه نباید متوقف شود.

ازنظر سران اوانجلیستی آمریکایی، دفاع مشروع ملت فلسطین از سرزمین مادری‌شان، یک امر شیطانی علیه اسرائیل است و او این رژیم بر اساس آموزه‌های کتاب مقدس، حق دارد نسل و ریشه آنان را از بین ببرد.

 جان هگی از کشیشان اوانجلیستی در آخرین اظهاراتش در ماه گذشته اعلام کرد جنگ غزه یکی از مهم‌ترین جنگ‌های آخرالزمانی است و تمامی مسیحیان اوانجلیستی باید هر چه در توان دارند علیه ملت مظلوم فلسطین به‌کارگیرند.

این کشیش صهیونیستی بارها اعلام کرده است مقامات کاخ سفید باید تمرکز خود را بیشتر روی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین حامی حماس گذاشته و سیاست‌های پیشگیرانه جدیدی اتخاذ کند. امریکا برای حفظ قدرت اسرائیل، باید اقدامات صورت گرفته از سوی این کشور را نابود کند.

 وی در تجمع مسیحیان اوانجلیستی در آمریکا، کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی را به‌عنوان مقدمه برای ظهور دوم حضرت عیسی دانسته و جنایات رژیم غاصب را کاملاً مشروع و اعتقادی مطرح کرد. وی با استقبال از کشتار بی‌رحمانه و غیراصولی رژیم صهیونیستی، در جمع طرفداران خود اعلام کرد این شرایط مقدمات حضور مسیح است و ما نباید بیکار باشیم.

 امروز سران اوانجلیستی بر این باور هستند که در آغاز شروع جنگ‌های آخرالزمانی بوده و این جنایات هولناک و بی‌سابقه، اقتضای چنین واقعه مهمی است که سال‌ها در انتظارش بودند. امروز مسیحیان آمریکایی در برابر خشونت‌طلبی‌های این طیف افراطی (اوانجلیستی) به‌شدت عصبانی بوده و در مقابل افرادی که خواستار پایان دادن به جنگ و خونریزی هستند، اوانجلیست ها شعارهای ممنوعیت آتش‌بس سر می‌دهند.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۰۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی