رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
 متنی که می خوانید بخش پایانی افشاگری های م - الف در مصاحبه  با رهپویان هدایت در خصوص سعید عابدینی است.

-خانوم م-الف در بخشی از مصاحبه در خصوص کلیسای خانگی سعید صحبت کردید لطفا در این خصوص توضیحات بیشتری ارائه کنید؟

بله گفتم که سعید از هر راهی برای رسیدن به اهدافش استفاده می کرد البته همین آدم کسی بود که از مذهب به شدت بدش می آمد ویکی از دلایل راه اندازی کلیساهای خانگی همین مطلب بود چون کلیسای خانگی برای سعید محل آموزش مسیحیت نبود بلکه محل شهوت رانی بود، ببینید70درصد جمعیت شرکت کننده کلیساهای خانگی سعید را خانوم ها تشکیل می دادند که سعید با اکثر آنها رابطه داشت.

-مگر عابدینی در کلیسای جماعت ربانی نبود خوب چه نیازی به تشکیل کلیسای خانگی داشت؟

بله سعید شاگرد مخصوص آقای آسریان بود و همیشه با آقای هانیبال یوسف همراه بود. اتفاقا از سوی کلیسای جماعت ربانی مسئول بشارت خیابانی شده بود یعنی مردم را در خیابان به سوی مسیحیت دعوت می کرد. اما یکی از مهم ترین دلایل راه اندازی کلیسای خانگی توسط سعید رسیدن به آرزوی دیرینه اش یعنی رفتن به آمریکا بود چون کلیسای خانگی عنوان رسمی ندارد و به عنوان یک گروه غیر رسمی فعالیت می کند در ضمن آن چه در کلیسای خانگی بیان می شود با آن چه که در کلیسای رسمی گفته می شود تفاوت بسیاری دارد چون کلیسای خانگی اصلا ساختار مذهبی ندارد و بیشتر در حوزه های دیگر فعالیت می کند.

-خوب از این صحبت های شما چندتا سئوال ایجاد می شود اول آن که با وجود کلیساهای رسمی، چه نیازی به تاسیس کلیساهای خانگی وجود دارد؟

ببنید کلیسای خانگی در ایران دو هدف را دنبال می کند یکی آن که ایران را به سمت مسیحی شدن ببرد که این مطلب در جلسات کلیسای خانگی به صراحت گفته می شود دوم آن که  فکر می کنم با جذب دختران و زنان خیابانی و افراد مشکل دار به دنبال رواج فحشا هستند چون دقیقا این دو قضیه را در کلیسای خانگی سعید به وضوح دیدم!

-اما سوال دوم سعید از چه زمانی شروع به تاسیس کلیسای خانگی کرد؟

سعید از همان ابتدای حضورش در کلیسای جماعت ربانی به فکر راه انداختن کلیسای خانگی بود. البته فعالیتش بعد از ازدواج با خانمی به نام نغمه شریعت پناهی چند برابر شد چون نغمه بزرگ شده آمریکا بود و پل بسیار خوبی برای رسیدن سعید به آمریکا و البته ثروت محسوب می شد، از طرفی کلیسای خانگی غیر قانونی بود و این برای سعید موقعیت خوبی بود تا اثبات کند با مقامات کشور زاویه دارد و علیه کشور فعالیت می کند. من فکر میکنم سعید به دنبال این بود تا به عنوان رهبر یک فرقه شناخته شود.

-روابط سعید در داخل کلیسای خانگی چگونه بود؟

سعید بیشترین رابطه را با نسیم داشت البته نسیم هم آدم مشکل داری بود چون به شدت معتاد روابط جنسی شده بود و قرص های آرام بخش بسیاری مصرف می کرد خود نسیم به من می گفت یا باید.....انجام دهم یا قرص استفاده کنم! کلا سعید روابط پنهانی زیادی با دختران کلیسای خانگی داشت که اگر اجازه بدهید درمورد آن صحبت نکنم چون حالم را بد می کند.

-اشکالی ندارد هرطور که شما راحت هستید گفتید سعید به دنبال این بود که به عنوان رهبر یک فرقه فعالیت کند درست است؟

همین طور است. البته تعالیم سعید با آن چه که در کتاب مقدس بود تفاوت بسیار زیادی داشت چون تعلیماتش شخصی و بیشتر بر اساس اصول روان شناسی بود.

-کمی در مورد همسر سعید توضیح دهید؟

سعید در سال 2004 با نغمه آشنا شد البته بعدها با او ازدواج کرد ، آقای آسریان کشیش کلیسای جماعت ربانی با این ازدواج به دلیل این که روحیات و خواسته های سعید را می شناخت با این ازدواج بسیار مخالف بود به همین خاطر اجازه نداد که مراسم سعید در کلیسا برگزار شود.

البته نغمه 6سال از سعید بزرگتر بود،یک چیز دیگری الان به خاطرم رسید این است که خانواده نغمه تا آن جایی که من خبر دارم از مخالفان انقلاب بودند وسعید می گفت بعضی از آنها مثل عموی نغمه در گروهک منافقین حضور داشته است.

-یعنی خانواده نغمه علیه کشور مبارزه می کردند؟

این طوری که معلوم بود بله البته سعید حرف زیادی در مورد آنها نمی زد.

-خوب می شود در مورد رفتن سعید عابدینی به آمریکا صحبت کنید؟

ببینید سعید عابدینی برای اینکه بتواند جای پای خود را در آمریکا محکم کند خوب به سمت راه انداختن کلیسای خانگی با روشی که قبلا گفتم رفت، هم چنین سعید برای آنکه بتواند افکار خود را در جهت تبشیر مسیحیت منتشر کند یک پرورشگاه در شهرهای شمالی کشور تاسیس می کند! ببینید به نظر من سعید برای رسیدن به آرزوهایش همه کار می کرد،

تاجایی که من مطلعم این آقا همین اقداماتی که در ایران انجام می داده را در آمریکا هم انجام می داده و البته در کنفرانس های مختلف هم شرکت می کرده و پول های زیادی از افراد مختلف و گروه ها و سازمان های ضد ایرانی گرفته است اصلا می گویم سعید یک بی قید و بند و بی بندو بار چرا علیه کشورش کار کرد؟چرا با کسی ازدواج کرد که خانواده اش در کشتن این مردم نقش داشتند؟ 

-می خواهید بگویید اقدامات سعید سازماندهی شده بوده است؟

قطعا بدون سازمان دهی نبود چون تا جایی که من اطلاع دارم سعید روابط خود را حسابی با سازمان ایلام گسترش داده است که این سازمان اصلی ترین برنامه اش تغییر دین در ایران است.

-اطلاع دارید که دقیقا از چه زمانی با سازمان ایلام فعالیت داشته است؟

خیر-اما میدانم از همان موقعی که در ایران بود فعالیت هایی را انجام می داد و ارتباط گیری هایی را با آن سازمان داشت.

خانوم م-الف اگر در پایان این مصاحبه صحبتی دارید بفرمایید؟

بله من از اینکه در دام چنین شخصی آن هم به اسم رسیدن به خدا افتادم بسیار پشیمان و سرخورده شده ام و زندگی ام بدتر از بد شد فقط همین را بگویم چنین افرادی در جامعه بسیار زیاد هستند که به اسم هر چیزی ممکن است دیگران را به سمت خودشان جذب کنند و سوء استفاده های خودشان را از آنها انجام بدهند و بعد هم دیگر کاری به کار آن فرد ندارند و نمی دانند که او را به چه فلاکت و بدبختی انداخته اند از خدا می خواهم که چنین افرادی به سزای اعمال زشت و کثیفشان برسند.

-خیلی ممنون از مطالبی که در این مصاحبه بیان کردید.

من هم از شما تشکر می کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۱)

۲۴ آذر ۹۲ ، ۲۲:۴۸ امید جاودان
قطاری سمت خدا میرفت ،
همه مردم سوار شدند ،
وقتی به بهشت رسید همه پیاده شدند
یادشان رفت مقصد خدا بود نه بهشت

پیش من هم بیاین خوشحال میشم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی