رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
ساسان توسلی که عنوان دکتری و کشیشی را از تبشیری ها دریافت کرده، در سخنرانی و دروغ پراکنی خود در شبکه محبت عنوان کرد که [امام] خمینی(ره) مسیحیان را نجس می دانست.

انجمن رهپویان هدایت: ساسان توسلی که خود را یک درویش زاده می خواند روز گذشته در برنامه پژواک شبکه ماهواره ای محبت با دروغ پراکنی امام خمینی (ره) دشمن مسیحیان برشمرد و گفت : [امام] خمینی(ره) مسیحیان را نجس می دانست.

این در حالی است که امام خمینی (ره) در زمان سکونتش در کشور مسیحی نشین فرانسه از مسیحیان آن کشور و سراسر جهان می خواهد که برای رهایی ایران از چنگال ستمشاهی دعا کنند. همچنین امام(ره) از مسیحیان می خواهند که پیرو واقعی عیسی مسیح(ع) باشند و از سران استکباری و استعمارگران و از عملکرد جنایت بار آمریکا بیزاری بجویند.

در همین راستا در زمستان سال 1357 در سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) طی پیامی میلاد این پیامبر الهی را به مسیحیان جهان تبریک گفته و ملت مسیح را دعوت می کند که «در روزهای متبرک خود به ملت ما که گرفتار سلطان ستمکارند دعا کنید و فرج آنان را از خدای بزرگ بخواهید. من از شما ملت بزرگ می خواهم که سران بعضی کشورهای مسیحی را که با قدرت شیطانی خود از شاه ستمگر پشتیبانی می کنند و ملتی را زیر فشار ظلم خرد می کنند، هشدار دهید و آنان را به تعالیم حضرت مسیح آشنا کنید.»

با این وجود، ایشان در تبیین جایگاه مسیحیت و اینکه مسیحیت موجود دچار انحراف شده است، می فرمایند: «من احتمال نمی دهم که حضرت مسیح به این جور باشد که حالا درستش کردند. مگر امکان دارد که حضرت مسیح تعلیم داده که ظلم قبول کنی. صورتت را این طور بگیری وقتی می زنند، آن طرف می گیری، این تعلیم خدا نیست. این تعلیم مسیح نیست. حضرت مسیح مبرای از این است. حضرت مسیح با زور مخالف است. ...»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۲)

۱۳ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۵۶ دیـــــــــــــــــــدبـــــــــانــــــ
سلام همسنگر گرامی
شما با افتخار هر چه تمام تر لینک شدین
وب خیلی پر محتوایی دارین
خوشحال میشم لینکمون کنید.
این حرف کاملا دروغه اما م هیچ وقت مسیحیان رو نجس نمیخوند حتی توی اون زمان که ایشان پاریس بودن خیلی از مسیحیان رو تحت تاثییر خودشون قرار داده بودن!
سلا. ممنون از حضورتون. از مطالب خوب شما اتفاده کردم. موفق باید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی