رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت : رضا صفا تنها فرد از این جریان منحرف نیست که برای رهایی این رژیم غاصب از این قتلگاه پیش بینی نشده، دست به دعا بر می دارد.

 نگاهی به صفحات اجتماعی نشان می دهد، پس از آن که اشتباه محاسباتی سرویس های جاسوسی غربی، رژیم غاصب را وارد جنگ نابرابر با مردم مظلوم غزه کرد و در پروژه منحرف کردن رسانه های مستقل و افکار عمومی جهان ناکام ماندند، نوکران حلقه به گوش مسیحی آن دست به کار شده و از همه راه های ممکن، برای رهایی آن استفاده می کنند.

 

 

شبکه های ماهواره ای مبلغ مسیحیت صهیونیستی که هیچ زمانی برای تطهیر چهره نجس این رژیم پلید فرو گذار نکرده اند، همزمان با این نسل کشی کم سابقه دست به کار شده و در یک فرار به جلو احمقانه قصد معکوس جلوه دادن وقایع غزه را دارند .

پایش این شبکه های ماهواره ای و سایت های وابسته به این جریان منحرف نشان می دهد که آنها در یک دوره نسبتا طولانی موضوع را به سکوت برگزار کرده اند و در ادامه با هدف مشروع جلوه دادن حملات این رژیم جعلی، سعی در عوض کردن جای ظالم و مظلوم را دارند.

بررسی واکاوانه نسبت به این موضوع نشان می دهد که ذات مسیحیت تبشیری با صهیونیسم، گره نامشروعی خورده است به طوری که تشکیل منحوسانه فرقه های صهیونیسم مسیحی و یهودی تقریبا در یک زمان انجام می گیرد .

به اعتقاد مسیحیان،حضرت عیسی (ع) تحقق دهنده تورات و عهد عتیق است نه باطل کننده آن و از این رو  در کابوس بازگشت حضرت عیسی مسیح، تشکیل این غده سرطانی در قلب جهان اسلام را وعده الهی و مقدمه بازگشت عیسی می دانند و سکوت مدعیان دروغین صلح و صفا، بار دیگر پرده از نقاب منافقانه این فرقه منحرف برداشت.

مسیحیان، گردهمایی اجباری یهودیان در سرزمین های اشغالی و تشکیل رژیم کودک کش صهیونیستی در سال 1948، را مقدمه بازگشت عیسی مسیح می دانند و از این اقدام غیر بشری و ظالمانه شادمان هستند و اکنون نیز باید برای رهایی آن از نابودی، دست به دعا برداشته و در مواقع ضروری حتی دست به سلاح های کشتار جمعی برده تا مقدمه این سراب دروغین، از روی زمین محو نشود.

آنان بعد از تحقق مراحلی که در عهد عتیق آمده است، ادامه آن را در عهد جدید دنبال می کنند و در اجرای  همان تاکتیک اصولی" هدف، وسیله را توجیه می کند"، به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان مظلوم غزه و فلسطین را وسیله ای برای رسیدن به آن هدف شوم می دانند.

پس از آنکه ادعای پوشالی گنبد آهنین، مدافع خوبی برای نجات جان شهرک نشینان صهیونیست نبود و دفاع غیورمردانه مردم باریکه غزه در برابر حملات دد منشانه رژیم صهیونیستی، آنها را سخت مستاصل کرد، دیوانه وار به دنبال راه فراری از این باتلاق گرفتار شده هستند.

گفتنی است همزمان با تحرکات رسانه ها و سران فرقه منحرف مسیحیت صهیونیستی، بال دیگر پشتیبان  این رژیم یعنی دولت های صهیونیست و دبیر کل سازمان ملل، کاسه گدایی را در دست گرفته و برای تصویب قطعنامه آتش بس به کشورهای کنش گر صحنه بین الملل سفر کرده و در حال رایزنی دیپلماتیک برای جلب نظر آنها برای تصویب آن هستند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی