رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دیدار با خانواده شهدای  ارامنه در شب  قدر ماه مبارک رمضان سال 1377 شمسی، یکی از به یاد ماندنیترین دیدارهای مقام معظم رهبری از خانواده شهدا بود که خواندن خلاصهای از این دیدار، حلاوت خاصی دارد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت ، رهبر معظم انقلاب اسلامی به رسم چندین ساله خود در اول ژانویه سال 1999 میلادی مطابق با یازدهم دیماه 1377 شمسی، در منزل شهدای ترور ارمنی به نامهای "هایقان و ادموند موسسیان" حضور پیدا کرده و از خانواده آنها تفقد و دلجویی کردند.

این دو شهید که در فاصله زمانی کوتاه کمتر از سه ماه، در خرداد و شهریور 1360 توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیدند، پدر و فرزندی ارمنی بودند که فرزند خانواده، زودتر از پدر قربانی تروریسم مورد حمایت غرب شد.


اما آنچه که این دیدار را با دیدارهای دیگر رهبر معظم انقلاب متمایز میکرد، تقارن آن با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان-که بنا بر روایات،قویترین احتمال شب قدر است- بود.

به بیان دیگر، حضرت آقا یکی از بهترین اوقات سال را به ملاقات با خانواده شهدای هموطن ارمنی اختصاص دادند و اوج توجه حکومت اسلامی به مساله اقلیتها را میتوان در چنین دیدارهایی مثال زد.

در این دیدار، مقام معظم رهبری از مادر و فرزند خانواده، احوالپرسی و با در دست گرفتن عکس شهدا، با خانواده آنها همدردی کرده و از شغل قربانیان ترور و نحوه شهادت آنان میپرسد.

ایشان در شب قدر برای این خانواده دعا میکند و خود را همنوا و شریک مصیبت آنها میداند. زمانی از این دیدار را به گفت و شنود با فرزند دیگر شهید میگذارد و درباره میزان تحصیلات و شغل او سوالاتی میپرسد و او را تشویق به تحصیل و علمآموزی میکند.

حضرت آقا که در تمام مدت این ملاقات تبسمی بر لب داشتند، از شغل همسر شهید نیز میپرسند و وقتی متوجه بیماری قلبی و عصبی وی شده، جویای معالجه و درمان او میشوند.



عید کریسمس نیز از طرف ایشان مورد توجه قرار گرفته و زمانی که فضای فراهم شده خانه برای سال نوی میلادی را مشاهده کردند، اطلاعات دقیقی از این عید ارائه که مورد تائید خانواده شهید موسسیان نیز قرار گرفت.

مقام معظم رهبری درباره ارتباط بنیاد شهید با خانواده نیز دقیق شده و از مادر سوال میکند و وقتی با گلایه وی درباره کوچکی خانه مواجه شده، دستور پیگیری و بررسی را به همراهان میدهند.

معظمله از کلیسا رفتن آنها و از احوال اسقف بزرگ ارامنه نیز جویا شده و با مطلع شدن از نام فرزند خانواده،"آرمن موسسیان" را تکرار کرده و به نشانه تائید و زیبا بودن اسم، چندباری سر خود را تکان میدهند .


رهبر معظم انقلاب، در پایان نیز از چای و شیرینی خانواده مسیحی استفاده کرده و با دادن هدیهای بهعنوان عیدی، از خانواده شهید خداحافظی میکنند؛ در حالیکه مادر و فرزند نیز از توجه ایشان تشکر بهعمل میآورند.

لازم به ذکر است، رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت و ارزش بالای خانوادههای شهدا و لزوم احترام و توجه ویژه نسبت به آنها، از همان ابتدای جنگ عنایت خاصی به این خانوادهها داشتند.
از جذابترین این دیدارها، موارد مربوط به شهدای مسیحی است که معظم له، از سال 1363 در ایام عید مسیحیان و میلاد حضرت مسیح، میهمان خانوادههای آنها میشوند.
این دیدارها و توجه ویژه جمهوری اسلامی ایران نسبت به موضوع اقلیتهای دینی، سند محکمی بر رد تمامی ادعاهای واهی نظام سلطه و رسانههای وابسته به آنها مبنی بر نبود آزادی ادیان در ایران است و شرح ملاقاتها، خواننده را با پرتویی دیگر از منش، اخلاق و ولایت نورانی مقام عظمای ولایت- که در حقیقت ریشه در آموزههای نبوی و علوی دارد- آشنا میکند.

گفتنی است، سرکردگان و اعضای فرقه تروریستی منافقین-عامل شهادت شهیدان موسسیان و بیش از دوازده هزار نفر ایرانی-، امروزه در کشورهای غربی و آمریکا آزادانه به فعالیت مشغول بوده و مورد حمایت نیز قرار میگیرند و جالب آنکه در نقطه مقابل، همین کشورها مدعی نقض حقوق اقلیتهای دینی در کشورهای مستقلی چون ایران نیز هستند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی