رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان











ساسان توسلی که در سایت های تبشیری تحت حمایت جریان صهیونیزم مسیحی چنبره زده، با عنوان دفاع از مسیحیت مدام از اختلاف ها بین ادیان دم می زند.

به گزارش «انجمن رهپویان هدایت»، ساسان توسلی که خاستگاه نامعلومش وی را به عنوان فردی معرفی می کند که پدرش درویش بوده و خودش نیز متولد ایران و در سال 1985 در کشور پرتغال به مسیونرهای آمریکایی مسیحی شده و در حال حاضر مقیم آمریکا است.

وی که در چندین شبکه فارسی زبان تبلیغ مسیحیت در بین مسلمانان ایرانی چنبره زده است در قالب کرسی های کذایی دفاع از مسیحیت مدام از اختلاف ها بین ادیان دم می زند.

تنها جریانی که از این فعالیت های اختلاف افکنی ساسان توسلی سود می برد می توان به جریان صهیونیست مسیحی وابسته به جریان صهیونیزم بین الملل اشاره کرد که هدفی جز پیشبرد مقاصد شوم در سایه برجسته نمایی اختلاف سایر ادیان نیست.

ساسان توسلی که در دو دهۀ گذشته در میان جامعه مسیحان ایرانیِ خارج از ایران به تبلیغ مسیحیت پرداخته است. از سال ۲۰۰۶ تمرکز اصلی اش تعلیم از طریق تلوزیون‌های ماهواره‌ای مسیحی بوده است. پنج بار در هفته برنامه‌های تعلیمی او از طریق این تلوزیون‌ها در اروپا، خاور میانه و ایران پخش می‌شوند.

او با برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای تعلیمی در آموزش الهیاتی کلیسای ایران شرکت دارد و در آمریکا، اروپا و خاور میانه به مسافرت پرداخته و به شکل گسترده و در کلیساهای ایرانی موعظه می‌کند. به علاوه در آموزش رهبران مسیحی برای کلیساهای داخل ایران نیز ایفای نقش می‌کنند.

ساسان توسلی که عنوان دکتری و کشیشی را از تبشیری ها دریافت کرده، در یکی از سخنرانی اختلاف افکنانه خود در اواخر سال 1392 در برنامه پژواک در شبکه محبت عنوان کرد که [امام] خمینی(ره) مسیحیان را نجس می دانست.

این در حالی است که امام خمینی (ره) در زمان سکونتش در کشور مسیحی نشین فرانسه از مسیحیان آن کشور و سراسر جهان می خواهد که برای رهایی ایران از چنگال ستمشاهی دعا کنند. همچنین امام(ره) از مسیحیان می خواهند که پیرو واقعی عیسی مسیح(ع) باشند و از سران استکباری و استعمارگران و از عملکرد جنایت بار آمریکا بیزاری بجویند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۲)

این اقا از هیچ دینی هیچی حالیش یست حالا هم به دلیل گرایشات ضد ایرانی و اسلامی که دارد مورد توجه عده ای بی سواد قرار گرفته است . این اقا از اصول اولیه مسیحیت هم سر در نمیارد حالا کارشناس مسائل مسیحیت شده است
ممنون از خبرای خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی