رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه خرداد ۱۱ ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ب.ظ

سبقت سیاست از تبشیر در شبکه صهیونیستی محبت

شبکه صهیونیستی محبت که هدف اصلی آن رخنه در اعتقادات اسلامی مردم ایران از طریق ترویج مسیحیت صهیونیستی به زبان فارسی است پس از شکست دراین پروژه سیاه، رویکرد سیاسی خود را بیشتر آشکار کرده است.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، شبکه ماهواره ای صهیونیستی محبت باهدف ترویج مسیحیت صهیونیستی، در اواخر قرن بیستم میلادی،با حمایت مالی سرویس جاسوسی سیا آمریکا توسط خسرو خدادادی ایرانی متواری به خارج از کشور تاسیس شد .

نگاهی به برنامه های پخش شده از این شبکه نشان می دهد کمتر برنامه ای را در این شبکه می توان مشاهده کرد که صد در صد به ترویج مسیحیت پرداخته شود که البته ذات ترویج مسیحیت صهیونیستی هم با هدف سیاسی است.

به نظر می‌رسد ترویج این فرقه انحرافی هم نتوانسته است رضایت اربان صهیونیست آن را فراهم آورد و حمایت آشکار از رژیم جعلی صهیونیستی،دخالت در امور داخلی ایران ودیگر کشورهای اسلامی دربیشتر برنامه های آن به چشم می خورد .

بررسی سابقه ایرانیان حاضر در این شبکه که اکثریت گردانندگان آن را تشکیل می دهند، نشان می‌دهد که متفقا همه آنها سابقه ضدیت ومخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه سیاه خود داشته اند و تاکنون نیز از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به آن دریغ نکرده اند .

یکی از نمونه های عناد مهره های اصلی این شبکه با جمهوری اسلامی ایران می توان به حضور ساسان توسلی جاسوس انگلیسی –آمریکایی در ایام فتنه  88،درجمع گروهی از منافقین که به حمایت از آشوبگران داخلی ایران مقابل سازمان ملل درآمریکا جمع شده بودند اشاره کرد.

وی با این حضور نقاب از چهره برداشت وحمایت آشکار خود را از فتنه وآشوب های داخلی ایران اعلام کرد و به این ترتیب، باردیگر وحدت محور تبشیری-منافقین علیه منافع و امنیت ملی ایران آشکار شد .

با توجه به ریزش قابل توجه مخاطبین این شبکه و شیب تند اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی، نظریه پردازهای این شبکه به این نتیجه رسیده اندکه باید روند مشروعیت بخشی به این رژیم جعلی وصبغه سیاسی این شبکه بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 از این رو به تازگی بخشی به نام اخبار شصت ثانیه به برنامه های شبکه افزوده شده که  در فواصل معین و به صورت تکرار و با هدف تلقین، درطول روز اخباری جهت دار در رابطه با ایران و عراق وسوریه واوکراین در آن پخش می‌شود.

ادعای نقض حقوق بشر در ایران بدون اشاره به نقض گسترده حقوق بشردرکشورهای غربی حامی این شبکه وحمایت از دروایش ایران، پشتیبانی رسانه ای ازتروریست های داخلی سوریه وسیاه نمایی در خصوص شرکت کنندگان درانتخابات ریاست جمهوری سوریه وانعکاس اخباراوکراین مطابق با سیاست های محور غربی –صهیونیستی، ازجمله مسائل مهم سیاسی روز است که روزانه از این شبکه درحال انتشار است .

بر اساس این گزارش، شبکه صهیونیستی محبت ، شبکه ای با رویکرد مسیحیت تبشیری برای تبلیغ مسیحیت به زبان فارسی است و با بهره گیری از قالب های داستانی ، فیلم و سریال، وموسیقی های ویژه تعلیم وتبشیر ،به ترویج مسیحیت صهیونیستی می پردازد.

گفتنی است تمرکز اصلی برنامه های این شبکه، بر روی فروپاشی خانواده های ایرانی به عنوان اولین مکان فرهنگ پذیری فرد است .

محتوای برنامه‌های این شبکه را درواقع اربابان صهیونیست آن تعیین می کنند. در این شبکه‌ آهنگ‌های تند، شوهای مبتذل و فیلم‌هایی با صحنه های مستهجن، بدون هیچ سانسوری پخش می شود.

سالانه گزارش‌های فراوانی از تأثیرات ویرانگر مشاهده این گونه صحنه‌ها بر جسم و وروح بینندگان آن‌ها تهیه و پخش می شود واین در حالی است که این برنامه ها با آگاهی کامل دست اندرکاران آن پخش می شود.

موسس این شبکه ماهواره ای تبشیری ،فردی بنام خسرو خدادادی است . اهمیت او برای فرقه مسیحیت صهیونیستی که هم اینک نهادهای اصلی آمریکا را اداره می کنند تا آنجا است که دستگیری وی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ،موضوع گزارش کنگره آمریکا در سال 1995 قرارمی گیرد .

او پس از آزادی از زندان به همراه فرزند و همسرش از ایران فرار و به ترکیه رفت ولی به علت اقدامات مغایر با قوانین کشور ترکیه ،از آن کشورنیز اخراج شد.

گفتنی است خسرو خدادادی پس از مهاجرت به آمریکا به همراه خانواده، بلافاصله به خدمت امپراتوری رسانه ای غرب درآمد وپس ازدریافت کمک های لازم ازسرویس جاسوسی سیا، اقدام به راه اندازی شبکه ماهواره ای محبت کرد که این شبکه، درمیان رسانه های تبشیری از جایگاه خاصی برخوردار است و به عنوان اولین شبکه شبانه روزی ترویج مسیحیت صهیونیستی از طریق ماهواره به شمار می آید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی