رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آبان ۱۳ ۱۴۰۲، ۰۴:۵۱ ب.ظ

شعار ساختگی بهائیان مبنی بر ترک تعصبات

رهپویان هدایت: یکی از موضوعاتی که مهره های فرقه ضاله بهائیت در اثنا بحث مطرح می کنند، شعار ترک تعصبات است. در حقیقت هدف بهائیان از مطرح کردن بحث ترک تعصبات، اتهام زدن به منتقدان و مخالفان فرقه است. آن ها مکرر و کاملا نابجا بحث ترک تعصبات را مطرح می کنند تا با این حربه افراد برای فرار از اتهام تحجر، خود را عاری از باورهای دینی نشان دهند.

بهائیان با کمال تعصب و جمود چنان مخاطب را به ترک تعصب دعوت می کنند که گویی می خواهند به وی القا کنند: معیار تعصب، عدم پذیرش باورهای خردستیز بهائیت است. مبنای بهائیان و تشکیلات صهیونیستی آن ها این است که با اتهام تعصب ورزی، مسلمانان را وادار به عقب نشینی کنند و شرایطی را ایجاد نمایند که در آن نقل هرگونه مطلب اسلامی نمودی از تعصب ورزی به نظر آید.

جالب است که مهره های بهائی عدم تعصب ورزی را با هرزگی و بی عفتی خلط می کنند تا جایی که امروزه نسبت به پوشش زنان و دختران خود و حتی مسائلی فراتر از این به بهانه ترک تعصبات بی تفاوت هستند. واقعیت این است که باید میان تعصبات جاهلی و غیرت تفاوت قائل شویم و نمی توانیم مانند بهائیان همه را با هم خلط و سپس طرد نماییم.

رسول الله صلى الله علیه و آله فرمودند: منَ کانَ فی قَلبِهِ حَبَّةٌ مِن خَردَلٍ مِن عَصَبِیَّةٍ بَعَثَهُ اللّه ُ یَومَ القِیامَةِ مَعَ أعرابِ الجاهِلِیَّةِهر کس در دلش به اندازه دانه خردلى عصبیّت باشد، خداوند در روز قیامت او را با اعراب جاهلیت برانگیزد.( الکافی : ۲/۳۰۸/۳)

پیامبراکرم(صلى الله علیه و آله) مى ‏خوانیم: «لَیْسَ مِنَّا مَنْ دَعَا اِلَى عَصَبِیَّةٍ، وَ لَیْسَ مِنَّا مَنْ قَاتَلَ عَلَى عَصَبِیَّةٍ، وَ لَیْسَ مِنَّا مَنْ مَاتَ عَلَى عَصَبِیَّةٍ»؛ (کسى که مردم را دعوت به تعصّب کند از ما نیست، و کسى که به خاطر تعصّب بجنگد از ما نیست، و کسى که با تعصّب بمیرد از ما نیست!(سنن أبی داود، سجستانی الأزدی، أبو داود سلیمان بن الأشعث، تحقیق: عبد الحمید، محمد محیی الدین، دار الفکر، بی تا، ج 2، ص 753، ح 5121.)

بر این مبنا، رویکرد اسلام به بحث ترک تعصبات کاملا خردورزانه و حکیمانه است و برخلاف بهائیان با هدف رواج فحشا یا اتهام زدن به منتقدان به آن نمی پردازد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۱۳
انجمن رهپویان هدایت

بهائیت

فرقه ضاله بهائیت

نقد بهائیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی