رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: مدعیان دروغین حقوق بشر حامی رژیم صهیونیستی، تمام تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند از طریق تریبون های بین‌المللی، دفاع مشروع ملت فلسطین را در قالب عملیات تروریستی در اذهان عمومی مطرح کنند.

ازنظر مدعیان حقوق بشری، امروز ملت مظلوم فلسطین که در برابر تجاوز و جنایات نسل‌کشی رژیم صهیونیستی مقاومت کرده است، به‌عنوان یک کشور متجاوز علیه رژیم اشغالگر قدس از آن یاد می‌کنند و با کتمان حقیقت، آن را به نقض فاحش حقوق بشر محکوم می‌کنند.

حال جالب است گوشه از کارنامه سیاه حقوق بشری رژیم صهیونیستی را طبق آمار و اطلاعات منتشرشده از مجامع جهانی را به‌اختصار مرور کرده و قضاوت نهایی را بر عهده شما خواهیم گذاشت.

رژیم صهیونیستی جز نفرات اول لیست ناقضان حقوق بشر جهانی قرار دارد. از سال 2006 تا سال 2023، شورای جهانی حقوق بشر سازمان ملل 104 قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی تصویب کرده است.

علی‌رغم اینکه دولت آمریکا به‌عنوان بزرگ‌ترین حامی این رژیم منحوس با اکثریت قطعنامه‌های صادره مخالفت کرده است اما طبق گزارش‌های منتشرشده، از سال 1947 تا سال 2023 مجمع عمومی سازمان ملل متحد، 183 قطعنامه علیه جنایات این رژیم اشغالگر قدس صادر نموده است.

شورای امنیت به‌عنوان یکی از ارکان مهم سازمان ملل متحد از سال 1948 تا سال 2016، 225 قطعنامه در خصوص محکومیت رژیم صهیونیستی صادر کرده است. بیش از 102 مورد قطعنامه تصویب‌شده در خصوص نقض فاحش حقوق بشر و جنایت ارتکاب یافته این رژیم ظالم است. تنها دولت آمریکا از سال 1972 تا نوامبر 2023، 55 قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص اعتراض به جنایات این رژیم را وتو کرده است.

باوجود حمایت‌های همه‌جانبه کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی، 86 سال از آرزوی استقرار دولت و حاکمیت رژیم صهیونیستی می‌گذرد امروز برخلاف گذشته، به محقق نشدن این آرزو اعتراف می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی