رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: برخی از سایت های مسیحی، با نگاهی انتقادآمیز، به اقدام شهرداری تهران در توزیع پرچم های مشکی برای نصب بر سر منازل و اماکن تجاری و هیئت ها، به خبرپراکنی پرداخته اند.

این در حالی است که این اقدام شهرداری تهران، هم اقدامی فرهنگی در جهت احترام و ترویج عقاید مذهبی مردم است و هم گامی در جهت زیبا سازی شهر و یکنواخت کردن علائم عزاداری در شهر است.

شبکه های ماهواره ای مسیحی هم با درک اهمیت آئین های عزاداری ماه محرم، که باعث زنده نگه داشتن اسلام شده است، به این رسوم ملت ایران حمله ور می شوند.

این رسانه ها که به خوبی به نقش نهضت امام حسین(ع)، در احیای سنت نبوی وعلوی، اشراف دارند، آئین های عزاداری و بزرگداشت محرم حسینی را آماج حملات مسموم و جاهلانه خود قرار می دهند.

اندیشمندان آزاده مسیحی، بارها به عظمت و انگیزه الهی قیام امام حسین(ع) اعتراف کرده اند. یکی از این اندیشمندان آنتوان بارا است.

وی که با افتخار خود را یک مسیحی شیعه می داند، سرآغاز اسلام را محمدی و استمرار آن را حسینی معرفی می کند.

آنتوان بارا، با تواضع در مقابل مقام امام حسین(ع) می گوید، اگر امام حسین(ع) از ما مسیحیان بود در هر نقطه ای از زمین پرچمی برای او برمی افراشتیم و در هر سرزمینی، منبری قرار می دادیم و مردم را به نام امام حسین(ع)، به سوی مسیحیت دعوت می کردیم.

وی در کتاب خود، امام حسین(ع) را به عنوان گوهر جاودانه و همیشگی ادیان توصیف کرده است. امام را به عنوان شهیدی معرفی کرده است که دارای جاه و جبروت فرعون و کسری نبود اما متواضع بود.

در کتاب این اندیشمند مسیحی آمده است، امام حسین(ع)، برای حفظ دین و حرکت در مسیر جدش حرکت خود را آغاز کرد. او ابتدا از گفت وگو با معاویه و یزید شروع کرد اما روش گفت وگو برای هدایت دشمنان مؤثر واقع نشد.

بیداری که در نتیجه نهضت امام حسین(ع) برای ملت های آزاده جهان به وجود آمد و باعث رهایی ملت های دربند از چنگال استعمار گردید، باعث وحشت کشورهای استعماری شده است.

گفتنی است، فوکویاما نظریه پرداز آمریکایی-ژاپنی و صاحب نظریه پایان تاریخ، در اظهار نظر خود در دهه 1980 میلادی، با تعیین راهبرد برای نظام سلطه، توجه بیشتر و عمیق تر، را به این قیام و نهضت عظیم معطوف کرد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۷
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی