رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه خرداد ۶ ۱۴۰۲، ۰۸:۲۹ ق.ظ

عهدشکنی ویژگی نهادینه شده در صهیونیزم

رهپویان هدایت: وفای به عهد، یکی از فضیلت هایی است که قرآن کریم به آن سفارش کرده و از اهل ایمان خواسته تا مراعات کننده آن باشند. خداوند سبحان در آیه 1 سوره مائه می فرماید: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَوْفُوا بِالْعُقُودِ، ای اهل ایمان! به همه قراردادها [یِ فردی، خانوادگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، نذر، عهد و سوگند] وفا کنید.

همچنین در سوره ال عمران، آیه 77 می فرماید: إِنَّ الَّذِینَ یَشْتَرُونَ بِعَهْدِ اللَّهِ وَأَیْمَانِهِمْ ثَمَنًا قَلِیلًا أُولَٰئِکَ لَا خَلَاقَ لَهُمْ فِی الْآخِرَةِ وَلَا یُکَلِّمُهُمُ اللَّهُ وَلَا یَنْظُرُ إِلَیْهِمْ یَوْمَ الْقِیَامَةِ وَلَا یُزَکِّیهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ، قطعاً کسانی که پیمان خدا و سوگندهایشان را [برای رسیدن به مقاصد دنیایی] به بهای اندکی می فروشند، برای آنان در آخرت بهره ای نیست؛ و خدا با آنان سخن نمی گوید، و در قیامت به آنان نظر [لطف و رحمت] نمی نماید، و [از گناه و آلودگی] پاکشان نمی کند؛ و برای آنان عذاب دردناکی خواهد بود.

در حقیقت، وفای به عهد و پایبندی به معاهدات چیزی است که انبیاء الهی به آن دستور داده اند و فاسقان کسانی هستند که در صدد نقض این امور بر می آیند. قرآن کریم، سوره بقره آیه 25 در این خصوص می فرماید: وَالَّذِینَ یَنْقُضُونَ عَهْدَ اللَّهِ مِنْ بَعْدِ مِیثَاقِهِ وَیَقْطَعُونَ مَا أَمَرَ اللَّهُ بِهِ أَنْ یُوصَلَ وَیُفْسِدُونَ فِی الْأَرْضِ ۙ أُولَٰئِکَ لَهُمُ اللَّعْنَةُ وَلَهُمْ سُوءُ الدَّارِ، و کسانی که عهد خدا را پس از استوار کردنش می شکنند، و پیوندهایی را که خدا به برقراری آن فرمان داده می گسلند، و در زمین فساد می کنند، لعنت و فرجام بد و دشوار آن سرای برای آنان است.

امروزه رژیم غاصب صهیونیستی از مصادیق بارز عهدشکنان محسوب می شود چراکه هنوز پس از گذشت سی سال از قطعنامه 242 شورای امنیت سازمان ملل که اسرائیل را موظف می کند کلیه سرزمینهای اشغالی طی جنگ سال 1967 را به اعراب بازپس دهد، تمکین ننموده و به آن عمل نکرده است.

در هر دو عهدنامه سازمان ملل (بیانیه مربوط به سرزمین های اشغالی) و عهدنامه ژنو که به امضای آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی رسیده است تصریح شده مناطقی که با زور اسلحه اشغال گردیده اند باید بازپس داده شوند.

 آمریکا از سال 1967 به این طرف با حمایتهای مالی خود از رژیم غاصب صهیونیستی موجب گردیده تا قوانین بین المللی توسط اسرائیل نادیده گرفته شده و پایمال گردد؛ چرا که کمکهای مالی اعطایی آمریکا به اسرائیل صرف اسکان مهاجران یهودی و استمرار این سیاست و مسلح شدن هر چه بیشتر این کشور می گردد.(مقاله مسیحیت صهیونیستی،  موعود 1382 شماره 42)

امروزه مبلغان مسیحیت صهیونیستی نیز از مصادیق عهدشکنان محسوب می شود چراکه طبق مبانی آن ها رژیم غاصب صهیونیستی باید به هر طریق، ولو غصب و جبر مالک سرزمین های اشغالی شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۰۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی